یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد :
ستاری با اشاره به مصاحبه یکی از مدافعان شهرآرا که گفته بود شهرآرا باید مستقل باشد و از اعضای شورا و شهردار انتقاد کند،تصریح کرد: باتوجه به مشکلات زیاد در شهرداری و شورا خواهشمندیم یک انتقاد اساسی و مهم به سیستم شهرداری که در شهرآرا چاپ شده باشد را به ما نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ 06 September 2015
جواد ستاری عضو جوان شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با تابناک رضوی در خصوص گزارش روزنامه شهرآرا با تیتر" عسکریه میزان نشود" گفت: در حال حاضر شهر مشهد بستر حوادث مالی زیادی است لذا اگر بانک مرکزی در موضوع میزان کوتاهی  کرده است باید پاسخگو باشد.

ستاری تصریح کرد: هرکسی باید وظیفه خود را انجام دهد، اگر یک رسانه موضوع میزان را آسیب شناسی کند و ارائه راهکار بدهد خوب است اما شهرآرا یک روزنامه فرهنگی اجتماعی است و نمیدانم بر چه اساسی این گزارش تهیه شده و واقعا با مشکلات اقتصادی و رکودی که وجود دارد چرا این گزارش به نگارش درآمده است!?

ستاری سخنان خود را با این پرسش ادامه داد که چرا روزنامه شهرآرا بلافاصله بعد از انتقادات جوادی به شهردار چنین تیتری زد و افزود: همه می‌دانند قرار داد جهان مال و موضوع سرمایه گزاری عسکریه مربوط به گذشته است اما شهرآرا بلافاصله بعد از انتقادات جوادی چنین کاری می کند! که جای پرسش دارد.

ستاری افزود: اگر قرار است شهرآرا آزاد باشد باید واقعا آزاد باشد، در همین موضوع انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد اگر یک عضو شورا خلاف اعتقادات آنها حرفی بزند آن حرف را منعکس نمی‌کنند و بلکه تا جایی که می‌توانند سانسور می کنند بنابراین چگونه می خواهند مستقل باشند.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد ضمن پرسش این سوال که اگر پس از این گزارش روزنامه شهرآرا در خصوص موسسه عسکریه در شهر ناامنی اقتصادی ایجاد شود و مردم ضرر کننند چه کسی پاسخ خواهد داد، افزود: شهرآرا باید بداند چه می کند و توضیح دهد، باید مشخص شود این گزارش به دلیل پیشگیری بوده یا ایجاد یک بحران جدید که اگر برای پیش‌بینی بوده که باید استدلالهای آن شفاف بیان می‌شد که چه شباهتی میان عسکریه و میزان است تا ما تشکر کنیم ولی به نظر می رسد که این گزارش قصد داشته تولید کننده یک بحران دیگر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تیتر شهرآرا بابت انتقام گیری از عبدالکریم جوادی بابت مصاحبه اخیرش در انتقاد شهردار بوده است یا خیر، بیان کرد: من هنوز مصاحبه آقای جوادی را نخواندم اما شهرآرا با این تیتر زدنش باعث تاسف شده است، در بحث انتخاب هیات رئیسه شورای شهر خط قرمز عدم انتقاد از شهردار بود و مشخص است که شهرداری و شهرآرا با کسی تعارف ندارند و هرکسی انتقاد کند آن را سر جایش می نشانند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
آفات سیاسی شدن مدیریت شهری و رسانه اش بیش از این ها خواهد بود. این هنوز اول راه است...
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
وقتی پایداری چی ها بیان و مسند کار در شهرداری رو بگیرند و تحمل اندک انتقادی نداشته باشند همین میشه. به بخش های مختلف شهرداری از جمله سازمان فرهنگیش نگاه کنید. فاتحه خوندن به تمام کاشته قبلی ها و دارند تند تند نیروهای موثر رو حذف و نیروهای بی کفایت و از نگاه فکری خودشون وارد شهرداری میکنند. عینا مثل سالهای پایانی حضور احمدی نژاد در ریاست جمهوری
خبرخوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ممنونم از پیگیری شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار