از دیروز تا امروز ... این تذهبون؟!
بزرگنمایی مسائل و تخلفات «پدیده» به قدری زیاد بوده که کمتر کسی جسارت تعریف از نقاط قوت آن را دارد هرچند جای خالی برخی اقدامات این مجموعه در بعضی عرصه‌های فرهنگی و تبلیغاتی محسوس است و البته مهمتر از آن تامل در مسیری که به آن سو رهنمون می‌شویم!
کد خبر: ۶۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ 28 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، تاکید بر تبلیغ موعد 88/8/8 را هنوز هم بسیاری به خاطر دارند که پدیده با طرح این سئوال که این تاریخ چه روزی است ؟! با شگرد ایجاد تعلیق در ذهن مخاطبان، حواس آنان را به این زمان خاص که زادروز خجسته امام رضا(ع) و افتتاح پروژه هایش بود معطوف کرد ؛ همچنین شاخه گل‌های تقدیمی به مسافران و در مشهد به زائران در بسیاری از فرودگاه‌های اصلی کشور از جمل ابتکارات پدیده ای ها بود ضمن اینکه بسیاری از احادیث معصومان را به تناسب در کنار کارهای تبلیغی خودشان گنجانده بودند که اگر عینک تیره را برداشته و اسمش را مصادره به مطلوب کردن مقدسات نگذاریم مایه ترویج و بسط معروف و زیبایی ها بود و اقدامی فرهنگساز در جامعه اسلامی و جالب اینکه در پروژه شهر رویایی پدیده نیز برخی طرح ها و ایده های فرهنگی و مصادیق شهرسازی اسلامی و نمادهای اصیل ایرانی مشهود بود که می توانست مورد نقد و مداقه قرار گیرد و الگوی مناسبی باشد.
سخن از محاسن پدیده ای به نام «پدیده» نیست و این مزایا نیز دلیلی بر بروز تخلف در این مجموعه و عدم تمکین به قانون از سوی متولیان پدیده نمی‌تواند باشد تا چشم بر مشکلات و مسائل آن که در جای خود درحال بررسی و پیگیری و مستوجب برخورد جدی قضایی است، ببندیم اما انکار خدمات و نکات مثبت پدیده و اقدامات اقتصادی تولیدی و اشتغالزا و فعالیت‌های فرهنگی و حتی هنری و ورزشی و ارزشی آن هم دور از مدار انصاف است.مضاف بر اینکه تاثیر تبلیغات اینگونه در جلب اعتماد مخاطبان کثیر از سوی این مجموعه نیز قابل توجه است.
بنابراین گزارش تابناک رضوی، مقایسه تبلیغی از میان مجموعه تبلیغات انبوه پدیده با تبلیغ مراکز رزرو و بلیط هتل‌ها و برجهای عربی در امارات !؟ در روزنامه خراسان که در روزهای اخیر متاسفانه بارها و بارها با همین شکل و شمایل درج شده است بی هیچ شرح و مقدمه اضافه ای گویاست از روند نامبارکی که بر ما رفته است و می‌رود از دیروز تا امروز ... این تذهبون !؟




از تبلیغ پدیده تا برج العرب دوبی !؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
بیاد بیاورید صنایع کفش ملی ، ازمایش ، ارج ، ایران ناسیونال و دهها برند که حالا یا مرده اند یا در حال احتضار هستند . چرا در کشور ما سرمایه گذاری عاقبت های اینگونه ای دارد ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار