مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به‌دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی، تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ۵۴ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۸۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 21 August 2021

کلیم‌الله وثوقی بعدازظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه سال‌جاری ۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده که کاهش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به وضعیت قرمز و نارنجی استان اشاره کرد و افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرید.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر خبر داد و خاطرنشان کرد: همه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به این شرکت‌ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز انجام می شود.

جابه‌جایی مسافر ۱۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: گشت‌های راهداری و ترابری با همراهی نیروهای پلیس راه به طور مستمر از شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی،کنترل تجهیزات ایمنی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایانه مسافری نظارت می‌کنند.

وثوقـی بیان کرد: در طول یک هفته گذشته ۱۰ متقاضی سفر با ناوگان‌های عمومی مسافربری که مبتلا به کرونا بودند قبل از صدور بلیط، در مرحله استعلام از طریق سامانه «سروا» شناسایی و از فروش بلیط به آن‌ها جلوگیری شد.

وی فعالیت ۵۴ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان را یادآور شد و گفت: در بازه زمانی یاد شده بیش از ۱۵ هزار نفر مسافر جابجا شده که این مهم نیز ۱۰ درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار