پس از حاکمیت هوای گرم
پس از حاکمیت گرمای شدید طی یک هفته گذشته در استان، از امروز شنبه دمای هوا در اردبیل و بخش‌های جنوبی این استان بین ۱۰ تا ۱۸ درجه کاهش یافت.
کد خبر: ۷۶۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 13 July 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حاکمیت هوای گرم در استان اردبیل طی روز جمعه به اوج خود رسید و دمای هوا را بین ۳۴ تا ۳۹ درجه افزایش داد.

این افزایش در روز گذشته برای مناطق مرکزی و جنوبی (به استثنا شهرستان کوثر) تا ۳۴ درجه و برای مناطق شمالی و شهرستان کوثر تا ۳۹ درجه ثبت شد که قابل توجه بود.

اما از امروز شنبه با حاکمیت هوای خنک، دمای هوا در اکثر مناطق استان اردبیل کاهش چشمگیری داشته و حتی در برخی مناطق ۱۰۰ درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به کاهش دمای هوای استان یادآور شد: انتظار داریم از امروز شنبه تا روز سه شنبه شاهد کاهش دما و حاکمیت هوای خنک در بیشتر مناطق استان باشیم.

سیاوش محمدی با اشاره به پدیده غالب طی سه روز آینده متذکر شد: در این مدت علاوه بر خنکی هوا، وزش باد و بارش رگباری باران را پیش بینی می کنیم.

وی با بیان اینکه این پدیده ها بیشتر مناطق مرکزی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد، بیان داشت: در سایر مناطق استان بویژه مناطق جنوبی نیز کاهش دما محسوس خواهد بود، ضمن اینکه در این مناطق با افزایش ابر شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار