چرا «قالیباف» ریاست بنیاد مستضعفان را نپذیرفت
قالیباف، عزم جدی برای انتخابات دارد، چون شنیده شده که تنها مسأله تأکید او بر اداره فعالیت انتخاباتی و جریانش، باعث منصوب نشدنش به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان است.
کد خبر: ۷۶۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ 09 July 2019

به گزارش «تابناک»؛ در این دو سال قالیباف جدای از حکمی که از سوی رهبر انقلاب برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام دریافت کرد، هیچ مسئولیت دیگری بر عهده نگرفته، ولی بار‌ها خبر ریاست او بر بنیاد مستضعفان در رسانه‌ها منتشر شده است که آخرین خبر در این زمینه، حدود یک هفته پیش منتشر شد و با توجه به پایان مدت زمان پنج ساله ریاست بنیاد، این موضوع خیلی مورد توجه قرار گرفت.

البته در روز‌های گذشته، این خبر کمرنگ و کمرنگ‌تر شد تا جایی که برخی رسانه‌ها، حتی از منتفی آن و مطرح شدن «پرویز فتاح» به عنوان گزینه جدی ریاست بنیاد مستضعفان خبر دادند که البته با توجه به عملکرد مطلوب فتاح در کمیته امداد امام خمینی (ره) خیلی بیراه نیست و امکان بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

خبر‌هایی که در این باره منتشر شد، حکایت از این دارد که پرویز فتاح به احتمال فراوان رئیس بعدی بنیاد مستضعفان خواهد بود، چون حکم «محمد سعیدی کیا» که از ۳۱ تیرماه ۹۳ صادر شده، روز‌های آخر مدت زمان پنج ساله خود را می‌بیند. این موضوع نشان می‌دهد محمدباقر قالیباف ـ که یکی از گزینه‌هایی جدی ریاست بنیاد بود ـ دیگر این مسئولیت را بر عهده نخواهد گرفت.

محمود رضوی، از چهره‌های نزدیک به تیم شهردار پیشین پایتخت، در توییتی با تکذیب خبر ریاست قالیباف بر بنیاد مستضعفان نوشت: «خبر آمد خبری در راه است، ولی دروغ بود!»

البته او در توئیت خود به صراحت اشاره کرده که قالیباف گزینه ریاست بنیاد مستضعفان بوده، اما این مسئولیت را نپذیرفته است. رضوی نوشته: «بحث بنیاد مستضعفان مدت‌هاست که مطرح شده و آقای قالیباف هم هیچ‌ گاه آن‌ را نپذیرفتند.»

این چهره نزدیک به قالیباف، همچنین طعنه‌ای به جریان رقیب او زده و با اشاره به عزم جدی این کاندیدای سابق ریاست جمهوری به یادآوری بیانیه انتخاباتی اخیر او پرداخته و نوشته است: «اتاق جنگ روانی ناکارآمدان از سایه مدیریت کارآمد جهادی هم می‌ترسد و تخریب را از روز‌ها قبل آغاز کرده، ولی مجلس تا چشاندن طعم کارآمدی به مردم ادامه دارد.»

انگار محمدباقر قالیباف، عزم جدی برای انتخابات دارد، چون شنیده شده که تنها مسأله تأکید او بر اداره فعالیت انتخاباتی و جریانش، باعث منصوب نشدنش به عنوان رئیس جدید بنیاد مستضعفان است و همین او را از بنیاد دور کرده و پروز فتاح را به کرسی ریاست بنیاد مستضعفان نزدیک؛ موضوعی که محمود رضوی هم به آن اشاره کرده و با این اوصاف، باید شاهد حضور پررنگ قالیباف و تیمش در انتخابات اسفند ماه و حتی ۱۴۰۰ بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
نیکزادبایدرییس بنیادمستعفان وبنیادمسکن بشه.اخه تخصص ایشان کجاکمیته امدادکجا؟که گزینه ای برای کمیته امدادمطرحه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
بخصوص ب دوست و رفیق جون جوانی اش عیسی شریفی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار