با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل اعمال می‌شود؛
با تصویب اعضای شورای شهر اردبیل از اول فروردین سال آینده نرخ کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری 20 درصد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۷۱۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ 22 February 2019
به گزارش تابناک اردبیل، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این افزایش با توجه به تاخیر دو ساله در اعمال نرخ تاکسی‌ها اعم از خطی، بیسیم، ویژه ترمینال، اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها از ابتدای سال آینده اعمال خواهد شد که 10 درصد این افزایش مربوط به سال 97 و 10 درصد نیز مربوط به سال 98 است.

یعقوب هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آخرین نرخ کرایه‌ها در سال 96 اعلام شده بود با یک سال تاخیر 10 درصد افزایش سال 97 و همچنین 10 درصد افزایش سال 98 در مجموع 20 درصد افزایش در نرخ کرایه وسایط نقلیه عمومی درون‌شهری در سال آینده اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این افزایش 20 درصد چندان رقم قابل ملاحظه‌ای برای رانندگان وسایط نقلیه عمومی محسوب نمی‌شود و همچنان آنها از پائین بودن نرخ کرایه‌ها شاکی و گله‌مند هستند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل افزود: ما با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم و به شکل متعادل این افزایش 20 درصد را برای دو سال اعمال کردیم که از اول فروردین سال آینده این افزایش قابلیت اجرا می‌یابد.

هاشمی به اجرا نشدن برخی از مصوبات شورای شهر اشاره کرد و گفت: جای گلایه است که بعد از گذشت یک و نیم سال از عمر شورای پنجم برخی از مصوبات عملیاتی نشده و مردم همچنان چشم انتظار اجرایی شدن این مصوبات به ویژه در حوزه پروژه‌های مشارکتی هستند.

وی ادامه داد: تدبیر تهاتر از طرف شهرداری اگر قانونی است به صورت علنی انجام شود ولی اگر این عمل طبق مقررات نسبت نباید در راه پله‌های شهرداری انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار