کد خبر: ۷۱۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 17 February 2019

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنام‌جو صبح امروز در جریان بازدید از ساختمان پزشکان اردبیل اظهار داشت: این ساختمان با در نظر گرفتن تمام استانداردهای لازم به بهترین شکل احداث شده و نیاز است با ارایه مشوق‌ها و تسهیلات لازم رونق بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه کمتر استانی دارای چنین ساختمان با کاربری پزشکی به طور متمرکز است، گفت: این مجموعه دارای 197 واحد که 174 واحد آن در قالب مطب و 18 واحد به عنوان کلینیک و پارا کلینیک طراحی شده ‌و با اتخاذ تمهیدات لازم رونق می‌گیرد.

استاندار اردبیل ترافیک حاصل از وجود مطب پزشکان در مرکز شهر را سنگین دانست و بیان کرد: پزشکان اردبیل باید برای رعایت حال شهروندان و راحتی خودشان به این مکان انتقال یابند و به طور قطع مشوق‌های لازم توسط شهرداری و دستگاه‌های مربوطه داده می‌شود.

بهنام‌جو افزود: شهرداری اردبیل و کمیسیون ماده 5 و ماده 100 برای صدور پروانه در مرکز شهر محدویت دارند اما برای این مجتمع نه تنها محدویت نیست بلکه مشوق‌های لازم از قبیل تخفیف مالیاتی، کسر عوارض، تسهیلات لازم و غیره می‌تواند کمک کار پزشکان باشد.

وی آرامش، سلامت و راحتی مردم را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و تصریح کرد: تجمیع آزمایشگاه‌ها، مراکز مهم پزشکی، MRI, تصویربرداری و سی تی اسکن و سایر بخش‌ها بدون اینکه بیماری اذیت شود در یک مکان بسیار مناسب و کار خوبی است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: ایجاد خط ویژه برای بیماران از مرکز شهر می‌تواند یکی از راهکارها باشد و چنانچه از تراکم ترافیک در مرکز شهر کاسته شود مسافران نیز با آرامش خاطر به خرید اقلام خود در مرکز شهر اقدام می‌کنند.

بهنام‌جو اینکه ایجاد مراکز مهم پزشکی در این مجتمع را پیگیری می‌کنیم، افزود: اگر چند مورد از امکانات ضروری از جمله پرتونگاری، مراکز آزمایشگاهی و داروخانه‌های مجهز شیمی درمانی و غیره در این مجتمع جمع شود به طور قطع مردم و پزشکان رغبت بیشتری برای راه اندازی این محیط نشان خواهند داد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار