با حضور وزیر اطلاعات
با حضور وزیر اطلاعات و جمعی از راویان انقلاب اسلامی موزه عبرت در بوستان ولایت ساری گشایش یافت .
کد خبر: ۷۱۱۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 05 February 2019

با حضور وزیر اطلاعات و جمعی از راویان انقلاب اسلامی موزه عبرت در بوستان ولایت ساری گشایش یافت .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ؛ در این موزه ماکت زندان کمیته مشترک به نمایش درآمده است.

حضور انقلابیون سال های مبارزه با طاغوت و روایت در خصوص نوع شکنجه ساواک از برنامه های دهه فجر در ساری است .

همچنین با حضور حجت الاسلام علوی از 12 عنوان کتاب روز شمار انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک و تمبریادبود رونمایی شد.

تاکنون 3 جلد کتاب شامل دو جلد کتاب روزشمار انقلاب ساری و همچنین کتاب مشعل فروزان مربوط به زندگی آیت الله روحانی در اداره کل اطلاعات مازندران به چاپ رسیده است.

مدیرکل اطلاعات مازندران در مراسم آیین رونمایی از رونمایی 12 جلد کتاب مبارزات ماندگار مردم مازندران در طول دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی, که در طول مبارزات انقلاب زیر شکنجه های ساواک به درجه رفیع شهادت رسیدند گفت:در نتیجه فداکاری امام راحل و همدلی مردم طومار رژیم پهلوی در هم شکست.

وی با بیان اینکه بیداد زمانه به لطف الهی و فرمانبری مردم از امام خود پایان یافت و انقلاب اسلامی تاریخی مردم ایران به پیروزی رسید افزود: به رغم همه ناامنی ها و تحریم های ظالمانه، انقلاب. با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری انقلاب هدایت می شود.

مدیر کل اطلاعات مازندران با بیان اینکه سربازان فداکار ولایت در حفاظت از ارزش ها و کیان انقلاب هوشیارند تصریح کرد: صدها نفر از شهروندان مازندران در جریان مبارزان انقلاب دستگیر و 77 نفر نیز به درجه رفیع شهادت رسیده اند.

این مسئول همچنین با بیان اینکه اداره کل اطلاعات مازندران با بهره گیری از اسناد به جا مانده از ساواک در مازندران قدمی در ثبت و ضبط فعالیت و تلاش های مردم استان در طول مباره ستمشاهی برداشته است گفت : 6هزار سند در مازندران بررسی و تاکنون 15 کتاب به چاپ رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار