کد خبر: ۱۱۶۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱ 08 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 19/02/1403 تقدیم حضور می گردد.


-----------------------------------------------------------------------------------------

سارق به عنف در چالوس به دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از شناسايي و دستگيري سارق به عنف که با تهديد چاقو اقدام به سرقت اموال پرزني در آن شهرستان کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محسن سليماني در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت به عنف اموال و طلاجات پيرزني در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرسسان چالوس، تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي همه جانبه سارق را که با مراجعه به درب مزل پرزني به بهانه درخواست آب با تهديد چاقو اقدام به سرقت طلاجات و گوشي همراه وي کرده بود، شناسايي کردند .

سرهنگ سليماني از دستگيري اين سارق به عنف اهل يکي از استان هاي همجوار در عملياتي ضربتي خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اين عملياتي اموال سرقتي که متهم آن را به يک مالخر فروخته بود نيز کشف و به مالباخته تحويل شد .

سليماني از دستگيري مالخر اموال سرقتي نيز خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس در خاتمه از شهروندان و به خصوص سالمندان خواست: مراقب افراد کلاهبردار و سارقان به عناوين مختلف باشند و هيچگاه به افراد غريبه اعتماد نکنند.

------------------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصي در محمودآباد 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآياد از دستگيري سارق اماکن خصوصي در آن شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "محمود حسين زاده" در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، گفت: در پي  وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وي افزود: در اجراي اين ماموريت، ماموران تجسس پاسگاه کلوده با انجام اقدامات پليسي و گشت زني هاي هدفمند در سطح حوزه استحفاظي موفق به دستگيري يک سارق اماکن خصوصي شدند در اين ارتباط شدند .

وي در ادامه بيان داشت: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده به 30 فقره سرقت اماکن خصوصي اعتراف کرد، که در بازرسي از مخفيگاه وي 12دستگاه الکتروموتور ،2 دستگاه اسپليت، 2دستگاه رايانه، 4 دستگاه ترازوي ديجيتال، 2عدد نمايشگر تابلو صنعتي ،ديگ فشار آزمايشگاه و .....  کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان با اشاره به تکميل پرونده و تحويل متهم به مرجع قضائي،به شهروندان توصيه کرد: هشدار ها و توصيه هاي پليس را جدي گرفته و با انجام اقدام هاي پيشگيرانه از سرقت اماکن خصوصي توسط سارقان حرفه اي جلوگيري کنند .

------------------------------------

توقيف نيسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق در "تنکابن" 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف خودروي نيسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پليس اگاهي در پي کسب خبري مبني بر برداشت غير مجاز چوب از جنگل هاي اين شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 وي افزود: ماموران با کنترل مسيرهاي کوهستاني يک خودروي نيسان حامل چوب جنگلي را در يکي از محورهاي روستايي شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي چوب در اين عمليات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازديد از خودروي  مورد نظر 3 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند.

سرهنگ ديلمي، ارزش چوب هاي مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهم را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

------------------------------------

توقيف دو خودرو حامل مواد مخدر در بهشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سوداگر مرگ و کشف 2 کيلو600 گرم مواد مخدر ترياک در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر قلي پور" در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني برفعاليت قاچاقچيان مواد مخدر در اين شهرستان و انتقال مواد توسط آنان با دو خودروي سواري، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني خودروهاي مورد نظر را متوقف و 2متهم را دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصريح کرد: در بازرسي از خودروهاي مورد نظر2 کيلو600 گرم مواد مخدراز نوع ترياک کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ قلي پور در خاتمه اظهار داشت: پليس با عزمي راسخ با هرگونه فعاليت قاچاقچيان که امنيت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهديد قرار مي دهد برخورد خواهد کرد و تحقق اين امر مستلزم مشارکت همگاني مردم با پليس در گزارش اين گونه موارد از طريق تلفن 110 است.

------------------------------------

كشف 3 تن چوب قاچاق در نکا 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقيف 4 خودرو حامل3 تن چوب جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در تشريح اين خبر، گفت: ماموران پاسگاه هاي "پي رجه، استخر پشت، زارم رود و مهروان" در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، با همکاري قرقبانان يگان حفاظت جنگلداري، حين گشت زني در محور کوهستاني به خودروهاي حامل چوب مظنون شدند.

وي، افزود: ماموران خودروهاي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 3 تن چوب آلات جنگلي غير مجاز قاچاق که از منابع ملي اين شهرستان برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصريح کرد: در اين راستا خودرو حامل چوب قاچاق توقيف، 4 نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ عزيزي از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق خصوصاً چوب خبر داد و به شهروندان توصيه كرد: مراقب منابع ملي وجنگل باشند و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق  از عرصه منابه ملي،مراتب را سريعاً به پليس 110 ويا نزديکترين پاسگاه انتظامي، اطلاع دهند.

 

خبر سلمان مهدوی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار