استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل وعده داد که در یک سال آینده، دو هزار نفر در مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان استخدام خواهند شد.
کد خبر: ۷۰۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 20 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو امروز در جلسه کارگروه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل افزود: می بایست اطلاع رسانی مناسب در خصوص اقدامات انجام گرفته در این مجتمع به مردم انجام شود تا افکار عمومی در جریان امور مثبت قرار گیرند.
وی با تاکید بر گسترش صنایع تبدیلی در استان بیان کرد: باید صنایع تبدیلی صادرات محور بویژه در شمال استان ایجاد شده و برنامه ریزی های لازم برای گسترش آن با توجیه اقتصادی در منطقه انجام گیرد ضمن اینکه در جنوب استان نز این اقدام ضروری است.
بهنامجو با بیان اینکه کشاورزی استان اردبیل از رونق اقتصادی بالایی بهره مند می شود، اضافه کرد: طرح 62 هزار هکتاری اراضی پایاب خداآفرین در تاریخ کشاورزی استان بی نظیر بوده و با افتتاح آن انقلابی عظیم در کشاورزی استان ایجاد خواهد شد.
او بیان کرد: توجه به تولید و اشتغال زایی ، ایجاد صنایع تبدیلی ، مهار آبهای مرزی و تبدیل اراضی دیم به آبیاری نوین از شاخص های این طرح می باشد.
استاندار اردبیل رشد اقتصادی مردم و گسترش صنعت و کشاورزی صنعتی در استان را از برکات نظام دانست و بر معرفی این دستاوردها به مردم تاکید کرد.
وی در ادامه همچنین با اشاره به استعداد کشاورزی و باغداری در شهرستان خلخال خواستار اجرای اقدامات توسعه ای کشاورزی در این منطقه شد و گفت: این شهرستان با داشتن قابلیت های پرورش گیاهان دارویی ، میوه های ارگانیک ، صنایع دستی خانگی ، پرورش ماهی و باغات میوه زمینه مناسبی برای افزایش اشتغال در بخش کشاورزی و راه اندازی صنایع تبدیلی دارد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه کشت و صنعت مغان

کارگران کشت و صنعت تجمع کردند/بهنامجو و ژائله در مغان 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار