تابناک اردبیل پیشنهاد می کند
اکنون که آقای استاندار با اطمینان اعلام کرده که 13 هزار شغل جدید در استان اعتبارسنجی شده، پیشنهاد می شود خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم از نزدیک در جریان این فرایند قرار بگیرند.
کد خبر: ۷۰۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 19 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام‌جو پیش از ظهر امروز در نشست فرمانداران استان اردبیل دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان عملکرد دولت و کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال یک میلیون و 77 هزار شغل جدید توسط دولت در سراسر کشور و سهم 13 هزار شغل در استان اردبیل و نیز موفقیت‌های حاصل شده برای ایجاد 20 هزار شغل از ابتدای سال از اقدامات مهم بوده است.

وی گفت: آمارهای اشتغال جدید در سال جاری، راستی‌آزمایی شده و دقیق بوده و براساس کد ملی و واریز حق بیمه تامین اجتماعی است و در این آمار، برش استانی و استخدام یک هزار و 700 نفر از جوانان استانمان در نیروهای مسلح کشور و برخی اشتغال‌های جدید استخدامی گنجانده نشده است.

استاندار اردبیل بیان کرد: افق ایجاد اشتغال  سال آینده بهتر از امسال است چرا که برخی سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری شروع شده که در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد و در سال 98 با بهره‌گیری از تجارب امسال، برنامه ایجاد 20 هزار شغل را در 8 ماهه سال خواهیم بست.

بهنام‌جو اظهار کرد: امیدواریم با ایجاد دو هزار شغل جدید در شرکت کشت و صنعت مغان، راه‌اندازی مجتمع‌های شیرآلات در گرمی و دیگر پروژه‌های شاخص در سایر شهرستان‌های استان شاهد تحول و توسعه اقتصادی استان باشیم.

او تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها و فرمانداران، برنامه‌‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال در سال آتی را تا ابتدای اسفندماه سال جاری به استانداری تحویل دهند.

بیشنر بخوانید

ضرورت راستی آزمایی آمار5000 نفری اشتغال در اردبیل

استاندار اردبیل:آمار اشتغال جدید را با کد بیمه منتشر میکنیم

به گزارش تابناک اردبیل، اکنون که آقای استاندار با اطمینان اعلام کرده که 13 هزار شغل جدید در استان راستی آزمایی شده، پیشنهاد می شود خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم از نزدیک در جریان این فرایند قرار بگیرند.

ناگفته نماند که استاندار محترم اردبیل اواخر آبان ماه جاری قول داد تمامی اشتغال اعلام شده با راستی‌آزمایی و به صورت دقیق همراه با رقم دریافتی حقوق و شماره بیمه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
اگر ببرند ..................................جللالخالق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار