در خطبه های نماز جمعه مطرح شد
امام جمعه بیله‌سوار با انتقاد از کمبود پزشکان متخصص در این شهرستان گفت: شهرستان بیله‌سوار با وجود جمعیت بسیار، چرا باید از وجود پزشکان متخصص محروم باشد.
کد خبر: ۶۶۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 19 October 2018

حجت الاسلام اصغر جدایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان اظهار کرد: این گونه نشست های گرم و صمیمی جوانان یک کشور با رهبرشان کم‌ نظیر بوده و باید از منظر جهانی به این موضوع نگریسته شود، دغدغه هایی که رهبری بیان می فرمایند حاکی از آن است که فرمایشات ایشان آن طور که باید مورد توجه مسئولین امر قرار نمی‌گیرد که از این منظر بهتر است مرکز یا ستادی به نام ستاد پیگیری فرامین رهبری تشکیل شود.

وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبری بر تاثیر نخبگان در برنامه‌ریزی برای مسائل کشوری به نوعی است که می‌شود گفت، ما هنوز در بحث شایسته‌سالاری هیچ قدم جدی برنداشته‌ایم و از وجود نخبگان استفاده نکرده‌ایم، جریان های جناحی و سیاسی، شایسته‌سالاری را فلج کرده‌اند.

امام جمعه بیله سوار با تقدیر از اهالی این شهرستان در عزم جدی برای زیباسازی شهر تصریح کرد: همت مردم در این راستا اشتیاق‌برانگیز و انرژی‌بخش است، زمان آن رسیده که با یک شور و نشاط جمعی، تاریخی و با کمک همدیگر شهرمان را زیباتر کنیم.

جدایی با انتقاد از کمبود پزشکان متخصص در بیله‌سوار گفت: شهرستان بیله‌سوار با وجود جمعیت بسیار،چرا باید از وجود پزشکان متخصص محروم باشد؟ آیا وزارت بهداشت تا این حد توانایی ندارد که چند پزشک به منطقه اعزام کند؟

وی با اشاره به قتل جمال خاشقچی روزنامه‌نگار منتقد عربستانی افزود: صحنه‌های دلخراش قتل این روزنامه‌نگار نشان داد که آل سعود بویی از مردم‌سالاری و دموکراسی نبرده است و چهره مخوف این جنایتکاران و حامیان آنها بیش از پیش آشکار شد.

امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به رونمایی خودروی لامبورگینی در تبریز عنوان کرد: ایرانی جماعت اگر بخواهد و اراده کند،می‌شود؛ ساخت لامبورگینی در تبریز نشان داد که اگر به ظرفیت های جوانان تکیه کنیم، در هر عرصه‌ای در حد لامبورگینی پیشرفت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار