در شش ماهه نخست سالجاری صورت گرفت؛
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان از ثبت بیش از 56 میلیون و 264 هزار تردد در شش ماهه نخست سالجاری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 16 October 2018
 
 به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محورهای مواصلاتی استان گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 56میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل توسط  64 دستگاه ترددشمار به ثبت رسیده است که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل که بیش از 49میلیون تردد بود حدود 13.6درصد افزایش را نشان می‌دهد. 
 
دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان، محورهای اردبیل آستارا – اردبیل و نمین را با ثبت بیش از 3میلیون تردد جزء پرترددترین محورهای استان در سال 97 برشمرد و افزود: ماه های مرداد و شهریور پرترددترین ماه در  شش ماهه امسال بودند.
 
عضو شورای اداری استان با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64 سامانه ترددشمار که در 32 نقطه از راههای استان نصب شده به ثبت رسیده است گفت: درمجموع آمار تردد در محور ورودی و خروجی استان طی این مدت بیش از 8میلیون و 650 هزار و444 بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد رشد داشته است.
 
رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از نصب 27سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور ومرور با امکان ثبت پلاک خودروها درجاده های استان خبر داد و تصریح کرد:از این تعداد 13سامانه موجود در8  مقطع از محورها نصب شده است و14 سامانه جدید نیز در محورهای اردبیل- استارا و اردبیل- نیر در حال بهره‌برداری است.
 
عضو شورای ترافیک استان بیان کرد:مکان یابی 14سامانه ثبت تخلفات عبور ومرور در 12نقطه از محورهای اصلی استان ازجمله محورهای اردبیل- پارس آباد و اردبیل- سرچم صورت گرفت که در فاز بعدی طرح سامانه های مذکور نصب خواهند شد.
 
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ثبت تخلف اضافه تناژ، سرعت وسبقت غیر مجاز، ثبت بیش از هزارو 200 تخلف ارسالی حین حرکت و 22 هزار تعداد تخلف ثبت شده سرعت غیرمجاز ارسال شده به پلیس راه کشور را ازنتایج وعملکرد سامانه های هوشمند ثبت تخلف درنیمسال نخست سال دانست و اظهار امیدواری کرد رانندگان با رعایت کامل قوانین سرعت مجاز و مطمئنه وارد جاده ها شده واز طریق سامانه 141مدیریت مرکز راههای استان از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
تردد های مشکوک...افزایش رفت و آمد قاچافچیها به همرا ه خانواده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار