کد خبر: ۶۲۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 23 June 2018

ایران نوشت: پرونده‌های مرگ یک نوزاد دو ماهه؛ مرد جوان هنگام عمل جراحی لاغری و یک مادر باردار هنگام زایمان با شکایت خانواده آنها از کادر پزشکی برای رسیدگی به دادسرای جرایم جنایی فرستاده شد.

نخستین پرونده مربوط به مـــــرگ نوزاد 2 ماهه‌ای در پایتخت بود. ماجرا از آنجا شروع شد که دکتر میانسال هنگامی که قصد ختنه کردن برادرزاده دو ماهه‌اش را داشت از داروی بی‌حسی استفاده کرد اما ناگهان نوزاد دو ماهه به دارو حساسیت نشان داد و جان باخت. پدر و مادر این نوزاد خواستار پیگیری پرونده شدند و بازپرس نیز پرونده را برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی فرستاد.

دومین حادثه ساعت 15:40 دقیقه 29 خرداد رخ داد و مرگ زن 35 ساله‌ای به پلیس اعلام شد. زن جوان هنگام زایمان جان خود را از دست داده بود و باتوجه به اینکه خانواده وی از کادر درمانی بیمارستان شکایت داشتند پرونده برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد.

ساعاتی بعد از این گزارش بود که سومین حادثه نیز اعلام شد. مرد 36 ساله‌ای در محدوده یوسف آباد که برای عمل جراحی لاغری به یکی از درمانگاه‌ها رفته بود، هنگام عمل جراحی تسلیم مرگ شد. این موضوع به بازپرس جنایی گزارش شد اما از آنجایی که خانواده مرد جوان از کادر درمانی شکایت داشتند و مدعی بودند قصور پزشکی رخ داده است این پرونده نیز برای رسیدگی به دادسرای مربوطه ارجاع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار