شهردار اردبیل گفت: به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی و گردشگری پارک گالری در دریاچه شورابیل اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ 20 May 2018
 
اردبیل|پارک گالری در دریاچه شورابیل اردبیل احداث می‌شود

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان بعد از ظهر امروز در جلسه سیاست‌گذاری و پیشبرد برنامه‌های عمرانی مجموعه فرهنگی و تفریحی دریاچه شورابیل اظهار داشت: به عنوان یکی از پروژه‌های فرهنگی و گردشگری پارک گالری در دریاچه شورابیل اردبیل احداث می‌شود که بی‌شک در تحول بخش گردشگری منطقه نقش قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به این که این پارک با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد افزود: در حال احضر این پروژه را با پیشرفت فیزیکی 15 درصدی به جلو برده‌ایم که این پارک به عنوان یک مرکز فرهنگی و گردشگری شامل مجموعه توریستی کمپ‌ها و سوییت‌های اقامتی، آمفی تئاتر روباز، مرکز خرید، رستوران، سوپر مارکت، محل بازی برای کودکان و دیوارهای نقش برجسته در ورودی جدید شهرک نادری خواهد بود.

شهردار اردبیل با اشاره به اجرای پروژه پارک صخره‌ای نیز اظهار کرد: هم‌اکنون با تلاش‌های انجام یافته توانسته‌ایم عملیات عمرانی این پارک را به پایان رسانده و نسبت به نورپردازی و زیباسازی آن برنامه‌هایی را آغاز کنیم.

ایستگاه جدید آتش‌نشانی در اردبیل افتتاح می‌شود

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود از افتتاح ایستگاه شماره 6 آتش نشانی در روزهای آتی در اردبیل خبر داد و بیان کرد: ایستگاه شماره 6 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل واقع در شهرک کوثر با هدف امداد رسانی در مواقع حادثه به ساکنان محدوده شهرک های کوثر، نیایش، نادری افتتاح خواهد کرد.

وی با بیان این که در این ایستگاه بیش از 27 نیروی امداد و نجات در سه شیفت کاری مشغول امداد رسانی به شهروندان در مواقع ضروری خواهند بود، افزود: خودروهای امدادرسانی نیز در این محل مستقر شده است.

شهردار اردبیل گفت: با افزایش یک ایستگاه آتش نشانی دیگر به مجموع ایستگاههای این سازمان ،پیش بینی می شود میانگین زمان حضور در محله حادثه کاهش یافته و سرعت در امدادرسانی افزایش یابد.

لطف اللهیان با بیان اینکه ایستگاه شماره 6 آتش نشانی با هدف ارتقا ایمنی در شهرک های شهر اردبیل افتتاح خواهد شد، افزود: دوره های آموزشی متمرکز نیز برای آتش نشانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به انجام اقدامات اولیه ترخیص نردبان 56 متری در گمرک بیان کرد: این نردبان به طول 56 متر از شرکت معتبر ایتالیایی به منظور اطفای حریق خریداری شده و در حال ترخیص از گمرک کشور است.

شهردار اردبیل با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی اماکن های عمومی، تجاری و مسکونی در شهر گفت: ایمن سازی ساختار شهرسازی و ساخت و ساز شهری به منظور کاهش حوادث ضروری است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار