مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه اردبیل اقدام ترامپ را در خوش خدمتی به حمایت های لابی صهیونیسم در اتنخابات ارزیابی کرد.
کد خبر: ۵۳۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵ 09 December 2017



به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اردبیل در در گفتگو با خبرنگا ما در خصوص اهداف و تبعات انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس اظهار داشت: ظاهرا قبلا کنگره آمریکا این مصوبه را گذرانده بود و روسای جمهوی قبلی جرات اجرای آن را نداشتند.

حجت الاسلام نوری افزود: دلیل بعدی این تصمیم، پیروزی جبهه مقاومت اسلامی بر داعش در عراق، سوریه، یمن بود و ترامپ دنبال تلخ کردن و تحت الشعاع قرار دادن این تصمیم است.

وی افزود: ترامپ این اقدام را پس از دیدار با روسای جمهوری مصر- اردن - فلسطین و دیگر چهره های عربی اتخاذ کرد زیرا دید غیرت و تعصب اسلامی و عربی مرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل درباره اهداف و مقاصد ترامپ نیز گفت:  از طرفی داماد ترامپ یهودی بوده و دختر وی ایوانکا نیز قصد یهودی شدن را دارد از طرف دیگر نیز بمنظور جبران حمایت های انتخاباتی لابی صهیونسیم دست به این اقدام زده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تنها قدرت مخالف این تصمیم جمهوری اسلامی ایران، حماس و حزب الله لبنان بوده که رسما اعلام شده است، اظهار داشت: این تصمیم منجر به اتحاد و انسجام مجدد ملت های اسلامی شد و به جهت هجمه های جهانی بر علیه این اقدام ترامپ آن را 6 ماه به تعلیق درآورد.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد:درصورت اجرایی شدن این برنامه، انتفاضه بعدی قدس را از دست اشغالگران نجات خواهد داد.

انتهای پیام/ آذرسلام 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار