امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سقف مدرسه ی ابتدایی شهید شهرالهی در روستای شمس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قلعه گنج فرو ریخت که خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 22 October 2017
تابناک اردبیل: امید سلاجقه رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت : سقف مدرسه ی ابتدایی شهید شهرالهی در روستای شمس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان قلعه گنج فرو ریخت که خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

وی افزود:به رغم پیگیری و پیشنهاد آموزش و پرورش برای انتقالی به مدرسه دیگر در روستای مجاور که در فاصله یک کیلومتری از این مکان قرار دارد والدین در این خصوص موافقت نکردند.
وی گفت:شب گذشته به دلیل فرسودگی این مدرسه سقف آن فرو ریخت که به دلیل نبود دانش آموزان خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفاتی نداشت.

سلاجقه افزود:در حالی که ۸۰۰ مدرسه تخریبی در استان نیاز به نوسازی و مقاوم سازی دارد،اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان که متولی ساخت مدارس است،سال گذشته تنها پنجاه کلاس درس نوساز در اختیار اداره کل آموزش و پرورش استان قرار داده است و برای حل این معضل نیازمند افزایش اعتبارات دولتی و همت خیرین مدرسه ساز هستیم

روستای شمس آباد یکی از پرجمعیت ترین روستاهای قلعه گنج و در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز شهرستان قرار دارد ، بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن بالغ بر ۱۰۴۸ نفر بود.

۲۰دانش آموز این مدرسه امروز از درس بازماندند.

فرو ریختن سقف مدرسه‌ای در قلعه گنج

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار