مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: باید تلاش بر این باشد تا محیط دانشگاه توحیدی باشد چرا که در این صورت می‌توان در برنامه‌های تربیتی نیز به موفقیت‌های مورد نظر دست یافت.
کد خبر: ۴۸۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 21 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام علی تقوی در مراسم تودیع و معارفه مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: باید تلاش بر این باشد تا محیط دانشگاه توحیدی باشد چرا که در این صورت می‌توان در برنامه‌های تربیتی نیز به موفقیت‌های مورد نظر دست یافت.

وی با بیان اینکه توحیدی بودن فعالیت‌های دانشگاه‌های می‌تواند اختلاف نظرها را برطرف کند، افزود: در صورتی که چنین نگاه و نگرشی در محیط دانشگاه‌ها حاکم باشد چون تمامی فعالیت‌ها و اهداف برای خدا برنامه‌ریزی شده می‌توانیم شاهد توفیق در رسیدن به برنامه‌ریزی‌ها باشیم.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به اختلاف‌نظرها در دانشگاه‌ها و جامعه بیان کرد:‌ در صورتی که اولویت‌ فعالان دانشگاه‌ها اعتلا و پیشرفت جامعه باشد و اختلاف نظرها مکمل هم باشند این اختلافات حتی فوایدی نیز به دنبال داشته و می‌تواند موفقیت در برنامه‌ها را زمینه‌ساز شود.

تقوی با تاکید بر توجه دانشگاه‌ها به برنامه‌های تربیتی و اعتلای کشور تصریح کرد: باید اساتید و دانشجویان به تکامل جامعه اسلامی و تعالی جامعه توجه داشته و این امر را در اولویت قرار دهند.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور دانشگاه محقق اردبیلی را از دانشگاه‌های پیشرو و کم‌حاشیه دانست و گفت: این دانشگاه در زمینه علمی در سال‌های اخیر رشد خوبی داشته که انتظار می‌رود چنین برنامه‌هایی تداوم یافته و روز به روز شاهد توسعه هر چه بیشتر دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار