از سوی دادستان؛
دادستان اردبیل شایعات مربوط به خودکشی پدر و مادر 2 برادر مقتول اردبیلی را رد کرد.
کد خبر: ۴۸۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 21 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر خودکشی پدر و مادر 2 برادری که هفته گذشته در اردبیل به قتل رسیدند گفت: هیچ یک از این شایعات صحت نداشته و انتظار داریم تا گردانندگان فضای مجازی در انتشار اخبار اصل صحت خبر را رعایت کنند تا زمینه‌ساز جوی متشنج در اردبیل نباشند.

دادستان اردبیل همچنین اظهار داشت:‌ با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده واردکننده عمده مشروبات خارجی به اردبیل شناسایی و دستگیر شد و در این رابطه بیش از 500 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وی از شناسایی کارگاه تولید مشروبات در اردبیل خبر داد و افزود: در چند روز اخیر دو کارگاه تولید مشروبات الکلی خانگی در اردبیل شناسایی و با دستورات قضایی لازم متهمان دستگیر و روانه زندان شدند.

عتباتی با اشاره به اجرای طرح ویژه شناسایی فعالان در زمینه تولید و قاچاق مشروبات الکلی بیان کرد: در قالب طرح ویژه شناسایی فعالان حوزه ورود مشروبات الکلی به استان و تهیه مشروبات در اردبیلکه با همکاری پلیس اطلاعات و دادستانی اردبیل اجرا شد متخلفان در این حوزه شناسایی شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفتگو با تسنیم تصریح کرد: فعالیت‌ها در حوزه تولید و قاچاق مشروبات الکلی به صورت ویژه در اردبیل رصد و پیگیری می‌شود و برخوردهای قاطع و قانونی بدون هیچ اغماضی با متخلفان در این حوزه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
اقایان بهزیستی استان! آمارهای غیرواقعی نظیر این که ما آسیب اجتماعی رو کاهش دادیم کودک آزاری رو کاهش دادیم 5500 معتاد رو درمان کردیم و به آغوش خانواده برگردوندیم طلاق رو کاهش دادیم از مردم با 100درصد افزایش نسبت به سال گذشته مشارکت نقدی و غیر نقدی اخاذی کردیم امان که هیچ کس نیست یقه این شعار دهنده ها رو بگیره و بگه اگه آمار طلاق رو کم کردی چرا ورودی روزانه درخواست طلاق به ادارت هر روز بیشتر از قبله چرا آمار فلان اداره در رابطه با افزایش طلاق و اعتیاد نشانگر افزایش فزاینده این دو آسیبه ولی ماله شما کاهشو نشون میده یکی نیست بگه آقا دکتره شما که 5500نفر رو زحمت کشیدی سالمش کردی به آغوش نه نه باباش فرستادی؟!یکی شو محض رضای خدا فقط یکی شو نشون بده که دلمون به حال آمارت خوش باشه نه تو بگو آقای ...کدوم افزایشو تو مشارکت داشتی و چرا 15 درصد کمکهای مردمی رو برای ...بر خلاف قانون کسر میکنی تو راههایی که هدفش معلومه بر خلاف نظر مردم اهدا کننده خرج میکنی مگه علی (ع) یار و یاور مظلومان و محرومان و مددکار یتیمان نبود ؟! چرا از کارکنان مظلوم بهزیستی حمایت نمیکنی؟! چرا 15 درصد کمکهای مردمی رو کم میکنی و نگهداری میکنی تو یه حساب جدا گونه معلومه که وضه همینه درست نمیشه آسیب اجتماعی ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار