مسابقات والیبال انتخابی جام جهانی در حالی به میزبانی اردبیل برگزار شد که نگاه تبعیض‌آمیز و برخی رفتارهای ناشیانه در این میزبانی بیداد می‌کرد.
کد خبر: ۴۷۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 14 August 2017
تابناک اردبیل: در حالی در روزهای اخیر با افتخار تمام در اردبیل میزبان مسابقات انتخابی والیبال جام جهانی بودیم که در کنار همه دستاوردهای خوب و شایسته برگزاری چنین رویدادهایی به همت و تلاش مسؤولان ملی  و استانی اما برخی رفتارها، تلخکامی‌ها را به همراه داشت که نمونه آن صدور کارت ویژه برای عده‌ای خاص و نورچشمی‌ها بود که مانع از آن شد که برخی خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان در محل برگزاری حاضر شده و اقدام به تهیه گزارش و خبر از این رویداد جهانی بگیرند.

جالب اینجاست که برخی از مسؤولان هیأت والیبال استان اردبیل یک طرفه و به صورت ویژه چندین کارت خبرنگاری را برای یک رسانه خاص که خودشان در آن مجموعه دخیل هستند صادر کرده بودند در حالی که بسیاری از پیشکسوتان عرصه خبر به ویژه روزنامه‌نگاران ورزشی از حضور در سالن برگزاری مسابقات منع شده و یا امکان صدور کارت ویژه خبرنگاری برای آنها فراهم نشده بود.

در حالی که بسیاری از افتخارات مطبوعات استان از ورود و حضور شایسته در مکان تهیه خبر و مطبوعات محروم شده بودند که متاسفانه یکی از خبرگزاری‌ها بیش از پنج کارت برای خبرنگاران این رسانه صادر شده بود به طوری که صفحات این خبرگزاری نیز به والیبال نامه تبدیل شده است.

سوال اینجاست که چنین امتیازاتی در چنین مسابقات سطح بالا تبعات خاص خود را به همراه دارد که برای جلوگیری از آن و دور شدن از این نگاه تبعیض آمیز در بین اصحاب رسانه باید متولیان و مسؤولان برگزاری این رویدادها تدبیری بیندیشند تا عده‌ای به فکر سود و منفعت خاص خود نباشند.

ساوالان خبر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار