قاتل فراری متهم به قتل عمد رخ داده در شهرك كارشناسان اردبيل دستگير شد.
کد خبر: ۴۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 27 May 2017

به گزارش تابناک اردبیل، در  مورخه 31 اردیبهشت ماه 96 در پي اعلام مأمور انتظامي مستقر در بيمارستان فاطمي اردبيل به مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وجود مصدوم اعزامي از شهرك كارشناسان، بلافاصله مامورین در محل حاضر می شوند.

در بررسیها مشخص می شود مصدوم به هويت ط.ب 21 ساله طي درگيري با فردي بهويت ح.پ متولد 1370 در يكي از كافه خانه هاي واقع در شهرک كارشناسان اردبیل که به همديگر توهين و اهانت نموده و پس از خروج از كافه، مصدوم توسط ضارب از ناحيه قلب مجروح و متاسفانه در بيمارستان فوت نموده است.

در تحقيقات بعدي مشخص گرديد متهم متواري و محل اختفاي وي معلوم نيست.

با ورود كارآگاهان دايره مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي اردبيل به پرونده و انجام تحقيقات پليسي پيچيده و تخصصي، مخفيگاه متهم را در منزل يكي از بستگانش در محله كاشاني اردبيل شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضايي؛ تيم ضربتي پليس در يك عمليات برنامه ريزي شده متهم متواري را غافلگير و دستگير نمودند.

متهم در بازجويي هاي صورت گرفته اظهار داشت: با مقتول به علت اختلاف قبلي ناشي از تصور مقتول به جهت بدگويي متهم پشت سر وي درگير شده و با توجه به اينكه مقتول از نظر هيكل قويتر بوده؛ متهم از ترس اقدام به استفاده از چاقو نموده و وي را از ناحيه قفسه سينه و قلب مورد ضرب و جرح قرار داده كه در نهايت منجر به فوت وي گرديد.

متهم با معرفي به دادسرا و صدور قرار مناسب روانه زندان گرديد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار