کد خبر: ۴۲۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 10 May 2017

دو نماینده اردبیل که پیروزی خود را در انتخابات مجلس دهم مدیون لیست امید می‌دانند به رغم فرصت طلایی پیش آمده برای خدمت‌رسانی به مردم، تمام هم و غم خود را صرف تبلیغات دولتی گذاشتند.

در تنور گرم انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس در اردبیل به جای آن که پیگیر امور مردم باشند، در نقش وکیل‌الدوله‌ها مبلغ بیشتر کاندیداهای ریاست جمهوری هستند که بیشتر ماهیت این نمایندگان سینه چاک دولتی را نشان می‌دهد.

در حالی دو تن از نمایندگان اردبیل با حضور در ستاد دکتر حسن روحانی کار تبلیغاتی و سخنرانی به نفع دولت را انجام می‌دهند که گاه احساس می‌کنیم آیا مردم این نمایندگان را برای پیگیری خواسته‌ها و مطالبات خودشان انتخاب کردند یا اینکه نمایندگان وقت و فرصت خود را صرف حمایت‌ها و پشتیبانی از دولت و کاندیدای خاص می‌کنند.

وکیل‌الدوله‌های اردبیلی که با سرکشی به هر ستاد کاندیدای دولت تدبیر و امید سعی می‌کنند تا در این عرصه نقش تبلیغ‌چی را انجام دهند، واهمه از این ندارند که مردم با این رفتار و منش آنها که خودشان را در یک ماه اخیر وقف تبلیغات دولت روحانی کردند اگر این وقت را صرف پیگیری راه آهن می‌کردند، شاید این پروژه در این مقطع حساس به نتیجه می‌رسید و شاهد جذب منابع اعتباری بیشتری بودیم.

بعد از گذشت یک سال از عمر مجلس دهم، بسیاری از نمایندگان اردبیل نه تنها کارنامه موفقی نداشتند بلکه بیشتر از آن که حامی مردم باشند، لقب وکیل‌الدوله را یدک کشیدند که مردم ماهیت آنها را در روزهای اخیر کاملاً مشاهده کرده و از واقعیت‌ها بیش از گذشته اطلاع به دست آوردند.

جای تأسف آنجاست که دو نماینده اردبیل که پیروزی خود را در انتخابات مجلس دهم مدیون لیست امید می‌دانند به رغم فرصت طلایی پیش آمده برای خدمت‌رسانی به مردم، تمام هم و غم خود را صرف تبلیغات دولتی گذاشتند که در چهار سال گذشته نه تنها کارنامه موفقی نداشته بلکه از جهات مختلف برای استان اردبیل زیان به بار آورده که از جمله آن متوقف ماندن راه آهن اردبیل، بلاتکلیفی پتروشیمی، منطقه آزاد تجاری، ‌منطقه ویژه اقتصادی، تکمیل نشدن سدها و پایاب آنها، بلاتکلیفی مسکن مهر، رکود 80 درصدی واحدهای صنعتی و تولیدی و... همه از دستاوردهای دولت به اصطلاح تدبیر و امیدی است که امروز تعدادی از وکیل‌الدوله‌ها سنگ آن را به سینه می‌زنند./شهرام جباری/

ساوالان خبر

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار