شهردار اردبیل گفت: ساخت آمفی‌تئاتر رو باز در شورابیل برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری با پیشرفت 95 درصد در حال اجراست که با تکمیل آن در فضای باز این مجموعه، شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع خواهیم بود.
کد خبر: ۴۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 25 April 2017
به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل گفت: ما برای ارتقا شهروند سالم اهتمام جدی داریم و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

حمید لطف‌اللهیان در گفت‌و گو با خبرنگار ساوالان خبر، اظهار کرد: ما در سال‌جاری و برای مناسبت‌های مختلف برنامه‌های با نشاطی را با تنوع خاص تدارک دیدیم به طوریکه استقبال عظیم مردم از جشن برگزار شده در شورابیل همزمان با یوم ولادت حضرت علی (ع) به عنوان اختتامیه جشنواره هفت‌سین نشان داد که ما باید بیشتر از این برای نشاط و سلامت جامعه برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری متناسب با پیشینه تاریخی و هویتی اردبیل هم زمینه نشاط اجتماعی و هم آشنایی نسل آینده را با این مفاخر ارزشمند فراهم کنیم، تصریح کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه‌ها به تقویت و ارتقا نشاط اجتماعی منجر شود.

شهردار اردبیل گفت: ساخت آمفی‌تئاتر رو باز در شورابیل برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری با پیشرفت 95 درصد در حال اجراست که با تکمیل آن در فضای باز این مجموعه، شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع خواهیم بود.

لطف‌اللهیان با یادآوری اینکه براساس رویکرد فرهنگی و محور ارتقا سلامتی مردم در شورابیل چندین پروژه متنوع با عنوان مسیر سلامت تعریف کردیم، افزود: زیرساخت تمامی این فعالیت‌ها تقویت برنامه‌های فرهنگی و تلفیق آن با هنر، آداب، رسوم و اقدامات تأثیرگذاری است که همواره مورد توجه شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در همین ورودی جدید شورابیل 3.5 هکتار پارک احداث و راه‌اندازی شده تا هموطنان از این فضای فراهم شده در شورابیل استفاده کنند، بیان کرد: تقدم فعالیت‌های فرهنگی بر عمرانی یک اصل اساسی برای ما به شمار می‌رود چرا که معتقدیم افزایش نشاط اجتماعی به کاهش آسیب‌ها و تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری منجر می‌شود.

لطف‌اللهیان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما بر اصل شهروند سالم اهتمام جدی داریم و بر ارتقا کیفیت این برنامه‌ها و زندگی سالم شهروندان هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دادیم که امیدواریم متناسب با شأن، هویت و اصالت برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در این بخش به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: همان طوریکه ما در ماه‌های محرم و صفر و همچنین ماه رمضان اوج معنویت، عزاداری و عشق و ارادتمان را به سرمایه‌های عظیم جامعه دینی و اعتقادی انجام می‌دهیم، ضرورت دارد در آیین‌های مناسبتی اعیاد و میلاد ائمه اطهار نیز اوج شعف و نشاط اجتماعی را به نمایش بگذاریم.

لطف‌اللهیان گفت: ‌برنامه اولی که در سال‌جاری در این حوزه و در یوم ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد، یک برنامه متنوع با مشارکت بالای مردم بود که طلب می‌کند با توجه به استقبال عموم شهروندان با همراهی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه بتوانیم برگزاری چنین رویدادها و برنامه‌هایی را تقویت کرده و توسعه بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار