قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو از اجرای برنامه های متنوع تفریحی و ورزشی تابستان سال 95 در سطح منطقه دو خبرداد.
کد خبر: ۲۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 19 July 2016
"فیروز دوان" با اعلام این خبراظهار داشت:  اداره ورزش شهرداری منطقه دو برنامه های مختلف ورزشی برای نوجوانان و جوانان درسطح  محلات منطقه دو برگزار خواهد کرد تا درفصل تابستان اوقات فراغت این قشر از جامعه به صورت مفید پرشود.  

فیروز دوان گفت : جشنواره بزرگ کودک در بوستان شهرآرا  در نیمه اول مرداد ماه بمدت 10 روز و  برنامه های گردش در ورزش با اعزام ورزشکاران و شهروندان منطقه به مناطق زیبا ،  دیدنی و اماکن ورزشی از جمله توچال، دربند ، برنامه های خیابان ورزش ، طناب زنی ، شطرنج  و توپ در سبد در سطح اماکن ورزشی و محلات منطقه دو برگزار خواهد شد. 

وی افزود: ایستگاه های فعالیت بدنی آقایان  و بانوان همه روزه به جز ایام تعطیل در سطح بوستانها و اماکن ورزشی منطقه بصورت رایگان برقرار می باشد و شهروندان و علاقمندان به شرکت در برنامه های ورزشی  می توانند به خانه های ورزش سرای محلات ، واحد های ورزش نواحی نه گانه و همچنین از اداره تربیت بدنی منطقه زمان ومکان و نحوه اجرایی برنامه های ورزشی را جویا باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار