اداره محیط زیست شهرداری منطقه 13 اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی مصرف بهینه آب و برق به مناسبت روز جهانی محیط زیست در سرای محلات سیزده گانه منطقه کرده است.
کد خبر: ۲۴۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 06 June 2016
مهرابی ، معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 13 با اشاره به اهمیت  حفاظت از محيط زيست و تلاش براي دست‌يابي به توازن ميان استفاده از منابع طبيعي و حفظ آن‌ها براي آينده گفت :  اداره  محیط زیست شهرداری  منطقه 13 به مناسبت هفته جهانی محیط زیست ، برنامه هایی براساس شعارهای انتخاب شده از ۱۶ تا ۲۲خرداد  در سطح محدوده اجرایی می کند.

وی  پاکسازی طبیعت را یکی از برنامه های اجرایی این هفته عنوان کرد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ طبیعت دوستی و حفظ و نگهداری محیط زیست ، بوستان های پیروزی ، دانش آموز ، سرخه حصار و.. توسط کانون های مردمی محیط زیست سرای محلات پاکسازی می شوند.

معاون شهردار منطقه 13 تصریح کرد : کارگاه های آموزشی مصرف بهینه آب و برق  با هدف ترویج  مصرف درست انرژي‌ها در سرای محلات سیزده گانه برگزار و در قالب آن راه های صرفه جویی و مصرف بهینه آب و برق آموزش داده می شود.

وی نصب بنر با مضامین زیست محیطی و نگهداری از طبیعت ، بازدید از موزه منابع طبیعی پارک جنگلی سرخه حصار و کارگاه های آموزشی آسمان آبی زمین پاک از دیگر اقدامات این منطقه بر شمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار