فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: امروز شاهد ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آغاز دور دوم سفرهای نوروزی هستیم.
کد خبر: ۲۰۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 26 March 2016
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه گفت: امروز شاهد ترافیک پرحجم در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آغاز دور دوم سفرهای نوروزی هستیم.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دور نخست مسافرت‌های نوروزی به اتمام رسیده و شاهد دور دوم مسافرت‌ها به اقصا نقاط کشور هستیم و با توجه به شروع بارندگی‌های در استان کرمانشاه تاکید ما بر رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی حجم تردد در راه‌های استان طی هفته گذشته خبر داد و افزود: در دور نخست سفرهای نوروزی شاهد افزایش ۱۰ درصدی حجم ترددها در جاده‌های استان بودیم.

سرهنگ مرادی همچنین به کاهش ۷۰ درصدی تلفات و سوانح جاده‌های در راه‌های استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی استان پرحجم اما روان است و پیش بینی می‌شود که طی روزهای آینده نیز شاهد مسافرت‌ها به این استان باشیم.

این مسئول با بیان اینکه روز گذشته ترافیک سنگینی بر محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حاکم بود، اظهار کرد: به شدت با تخلفات رانندگی به ویژه سبقت و سرعت غیرمجاز برخورد خواهیم داشت.

وی محورهای کرمانشاه - همدان، کرمانشاه - اسلام آباد غرب و نیز کرمانشاه - جوانرود را پرتردد ترین محورهای استان کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد و گفت: تردد تانکرهای حامل سوخت عراقی از ۱۲ تا ۱۴ فروردین ۹۵ در جاده‌های استان کرمانشاه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از پوشش محورهای اصلی، فرعی و نقاط حادثه خیز جاده‌های استان توسط بیش از ۷۰ دستگاه دوربین کنترل سیار خبر داد و بیان کرد: گشت‌های نامحسوس و محسوس پلیس راه نیز تحرکات رانندگان را رصد می‌کنند.

وی خواستار پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی شد و گفت: عدم توجه به جلو انحراف به چپ، عدم رعایت حق تقدم، ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه با سرعت بالا از جمله مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات در استان کرمانشاه طی روزهای اخیر بوده است.

سرهنگ مرادی در پایان بیان کرد: با توجه به ابلاغ افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی در بیش از ۴۰ کد، با تخلفات رانندگی در جاده‌ها برخورد و جریمه‌های تعیین شده اعمال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار