طی حکمی سرپرست معاونت آموزش، پیشگیری و ایمنی آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ 06 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سعید قادری طی حکمی از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه و با حضور برومند نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، کوروس رستم‌پور مدیرکل حراست کرمانشاه، سیروس نظرآبادی مدیرکل سرمایه انسانی، شاکری مدیرکل حسابرسی و امور مجامع شهری و غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه به عنوان سرپرست معاونت آموزش و پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه معارفه شد.

پیش از این مهندس پورغلام مسئولیت این معاونت را بر عهده داشت که از زحمات وی در کدت مسولیت تقدیر شد.

برومند نامداری معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در این مراسم با اشاره به ضرورت همراهی و همدلی در مجموعه آتش‌نشانی، اظهار کرد: در تغییرات مدیریتی لازم است پرسنل نهایت همفکری و همکاری لازم را با مدیریت جدید داشته باشند.

وی افزود: هر کسی در هر جایگاهی قرار می‌گیرد باید وظایف محوله را به نحو احسن و با جدیت پیگیری و به انجام برساند.

آتش‌پاد غلامرضا رضایی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه در این آیین، اظهار کرد: مجموعه آتش‌نشانی یکی از مهمترین سازمان‌های تابع شهرداری کرمانشاه است.

وی افزود: مجموعه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی با وجود کاستی‌ها و کمبودها عملکرد خوبی داشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: معاونت آموزش و پیشگیری در مجموعه آتش‌نشانی یکی از مهمترین معاونت‌ها در این سازمان است.

وی در پایان ادامه داد: پس از هر تغییر و تحولی عملکردها است که باقی می‌ماند و ما امروز قدردان پورغلام هستیم که در جایگاه معاونت پیشگیری به نحو احسن امورات را پیگیری و به سرانجام رساند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار