6 المان نوروزی جدید اکران شد
شش نماد نوروزی جدید شامل مدرسه‌ موش‌ها ، کیک عروسی و داستان کودکان شنگول و منگول و با موضوع حال و هوای رنگی به ترتیب در میدان‌های احمدآباد ، استقلال ، جانباز و در بلوار دوم طبرسی مشهد نصب شد.
کد خبر: ۱۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 27 March 2015
شنگول و منگول و مدرسه موش‌ها در مشهد

به گزارش تابناک از خراسان رضوی ، دبیر هنری ستاد فضاسازی استقبال از بهار 94 شهرداری مشهد گفت: نصب نمادهای نوروزی پس از ایام فاطمیه، از بامداد روز گذشته آغاز شده است.
 حامد معدولیت با اشاره به اینکه در نوروز سال جاری قرار بر این شد تا برخی از نمادها بعد از اتمام ایام فاطمیه نصب شوند، عنوان کرد: از بامداد شب گذشته نصب نمادهای نوروزی در مشهد شروع شد و طی آن چهار نماد در میدان احمدآباد(مدرسه‌ موش‌ها)، میدان استقلال(کیک عروسی)، میدان جانباز(داستان کودکان شنگول و منگول) و در بلوار دوم طبرسی با موضوع حال و هوای رنگی نمادهایی نصب شد.
شنگول و منگول و مدرسه موش‌ها در مشهد

 وی افزود: به طور کلی قرار بر این بود که بعد از ایام فاطمیه 6 نماد در سطح مشهد نصب شود؛ اواخر وقت امروز 6 فروردین ماه نیز دو نماد دیگر در میدان امر به معروف«با موضوع امام رضا(ع)» و میدان قائم«با موضوع کودکان» نصب شد.
 معدولیت با اشاره به اینکه هنرهای نمایشی سطح شهر مشهد نیز از روز گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری از روز گذشته با قرار دادن پارچه‌های رنگی در سطح شهر شروع شده است.
بر این اساس میدان استقلال مشهد شاهد المان کیکی با ارتفاع 7 طبقه است که در نوع خود منحصر به فرد است و همچنین در میدان قائم مشهد 2 المان به شکل خودروی فولکس اما در ابعاد بزرگ طراحی شده که در ششم فروردین نصب شد و همچنین المان بزرگ مدرسه موش‌ها نیز در میدان احمدآباد جانمایی شد.
همچنین در میدان جانباز نیز المانی زیبا با عنوان الاکلنگ هندوانه نصب شده که برشی از هندوانه بوده و ابعاد کوچکتر آن نیز برای استفاده کودکان طراحی شده و نیز مجسمه احترام با موضوع احترام به پدر در ابتدای بلوار رضا احمدآباد جانمایی شده قرار گرفته است.

شنگول و منگول و مدرسه موش‌ها در مشهد


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
باسلام ، بسيارعالي بود دستتون دردنكنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار