مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه غریب به 6000 هزار نفر از خراسان جنوبی ویزا دریافت کرده‌اند ، گفت: 30 درصد از این زائران بانوان و 70 درصد آقایان هستند و خدمات برای آنها به صورت عمومی انجام می‌گیرد .
کد خبر: ۱۳۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲ 29 November 2015

«ابولفضل نوفرستی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه بیش از  12000هزار زائر در سامانه سما استان ثبت نام شده‌اند، گفت: این سامانه باز و ثبت نام برای مشتاقان کربلا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: غریب به 6000 هزار نفر ویزا دریافت کرده‌اند که تعدادی از این زائران  اعزام و برخی درراه هستند.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی، تصریح کرد: 30 درصد از این زائران  بانوان و 70 درصد آقایان هستند و خدمات برای آنها به صورت عمومی انجام می‌گیرد .

نوفرستی تاکید کرد : کمک‌هایی از سوی مردم برای زائرین اربعین در مرز داخل کشور انجام شده  و با اتوبوس، وسیله شخصی و قطار زائرین خود را به مرز رساند .

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته برای زائرین کربلا ، افزود : بین نجف و کربلا 1800 موکب برای خدمات به زائران آماده که این خدمات توسط مردم عراق، ایران و سازمان حج و زیارت و ستاد بازسازی عتبات و عالیات صورت می‌گیرد.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی، با اشاره به برنامه های اندیشیده شده برای زائران کربلا ،خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی و دستورالعمل‌های اجرایی، بایدها و نبایدها، مباحث پزشکی و بهداشتی که توسط هلال احمر، سازمان بیمه، خدمات و درمان اندیشیده شده است
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار