سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در لرستان، گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی مؤثر و همکاری معلمان و فرهنگیان جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت در استان ارتقا داده شود و آن را به جایگاه ارزشمندی که شایسته لرستان است، برسانیم.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 07 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، یونس بهاروند ایرنیا امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان لرستان که با حضور ضرغام پرنیان، مشاور وزیر اموزش و پرورش و رئیس قرارگاه عدالت تربیتی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه دانش‌آموزی آیت‌الله کمالوند خرم‌‎آباد برگزار شد، گفت: هیچ شغلی برتر از معلمی نیست، چراکه معلم نقش مهمی در تعلیم و تربیت و آینده درخشان دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه معلم انسان‌سازی می‌کند، ادامه داد: تعلیم و تربیت از خانواده شروع می‌‎شود و این نقش را مدرسه و دستگاه تعلیم و تربیت بویژه شخص معلم ادامه می‌دهد.

او با اشاره به تلاش معلمان در مناطق عشایری برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، گفت: همه معلمان برای ما نمونه هستند، اما با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، تعدادی از معلمان براساس شاخص‌هایی به‌عنوان نمونه انتخاب و امروز در این مراسم از آن‌ها تجلیل می‌‎شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار