مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پرداخت ۴۴ میلیارد تومان به بیماران خاص و صعب العلاج در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵ 07 May 2024

به گزارش تابناک لرستان، محسن اسدبیگی امروز (۱۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت روز بیماران خاص و صعب‌العلاج و روز تالاسمی در جمع کارکنان اسناد پزشکی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در این طرح اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در استان تا به حال ۴۱ میلیارد تومان هزینه درمان که در بخش اسناد بستری ۳۱ میلیارد تومان و در بخش سرپایی مراکز طرف قرارداد ۱۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج ۲۶ هزار بیمار نشاندار شده که می‌توانند از خدمات این سازمان بهره‌مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: خوشبختانه استان لرستان در طرح صندوق بیماران خاص و صعب العلاج در شناسایی بیمار و پرداخت هزینه درمان پیشتاز است.

اسدبیگی با بیان این که خوشبختانه این صندوق طی دو سال گذشته ارتقا و قوام یافته و پایدار شده است، گفت: رشد مناسب اعتبارات طی این دو سال نشان از همت دولت و وزارت بهداشت برای گسترش چتر حمایتی از بیماران خاص است.

وی بیان کرد: سرشماره ۱۶۶۶ برای اطلاع مردم از بیماری‌های خاص و خدمات صندوق حمایت از بیماران خاص است که مردم می‌توانند برای اطلاع از پوشش بیمه‌ای این صندوق با آن تماس بگیرند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار