مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از حمایت ۱۱۱۰ معلم حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰ 28 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین ذوالفقاری امروز (نهم اردیبهشت ماه) اظهار کرد: حدود ۶۰۰۰ کودک نیازمند در استان سمنان در انتظار همدلی حامیان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی از مهم‌ترین گام‌های کمیته امداد در میان خانواده‌های نیازمند است که با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه توفیق در این بخش به‌جز با کمک حامیان و خیران محقق نمی‌شود، خواستار توجه بیشتر خانواده‌های برخوردار به این بخش شد.

ذوالفقاری اظهار کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نبوده و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند. حامیان ماهانه و در مناسبت‌های مختلف، کمک‌های خود را به‌صورت مستقیم به حساب کودکان یتیم و نیازمند واریز می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، افزود: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد ۰۲۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام، حمایت از کودکان معنوی خود را برعهده بگیرند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار