امام جمعه اردبیل گفت: این روزها مهمات و سلاح‌های جنگی اسرائیل به خاطر ۶ ماه جنگ رو به اتمام است و اگر کشورهای غربی مخصوصاً آمریکا به اسرائیل سلاح نرسانند شکست اسرائیل قطعی است.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 15 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، امروز ۲۵ اسفند در خطبه های نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن تبیین عملکرد برخی حکام کشورهای اسلامی در مواجهه با جنگ غزه و رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: مقاومت اهالی غزه در برابر جنایات وحشتناک اسرائیل و پشتیبانی همه جانبه قدرت‌های اهریمنی از این رژیم منحوس تبدیل به ضرب المثل شده است. این روزها اسرائیل از فرط درماندگی و بیچارگی به تحمیل گرسنگی بر اهالی غزه پناه برده است. یک نویسنده عرب چقدر زیبا گفته که «غزه جاعت و ما باعت» یعنی اهالی غزه گرسنگی را تحمل می‌کنند ولی شرف و عزت خود و وطن خود را نمی‌فروشند.

وی ادامه داد: یکی از اعمال ما در این ماه مبارک باید نفرین به آن دسته از حکام اسلامی باشد که عملاً در کنار اسرائیل ایستادند و هیچ اقدام عملی برای نجات زنان، کودکان و بی‌گناهان غزه انجام ندادند.

وی افزود: در کنار امدادات نظامی آمریکا کارخانه‌های اسلحه سازی خود اسرائیل هم شبانه روزی کار می‌کنند این یعنی ذلت بزرگ که ارتش اسرائیل با وجود حمایت نظامی آمریکا و اروپا از عهده شبه نظامیان بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: در این بین اسرائیل با خاطر جمعی مشغول کشتار است و گاهی عمداً دست روی رگ غیرت مسلمان‌ها می‌گذارد و اقدامات وحشتناک برای خوار کردن فلسطینی‌ها و مسلمان‌ها انجام می‌دهد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار