معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تقدیر از فعالیت شایسته اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در تبیین اهمیت انتخابات، بر ضرورت مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت الاسلام سید محسن محسنی، ۲۱ اسفند در جلسه هم‌اندیشی با اعضای اتحادیه انجمن اسلامی اصناف و بازاریان گفت: انتخابات یازدهم اسفند ماه به لحاظ هجمه تبلیغاتی دشمن از انتخابات خاص در کشور بود که الحمدلله اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل با تلاش‌های فراوران، همکاری مؤثری با اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در برگزاری جلسات تبیین محور در جذب مشارکت مردمی داشتند.

وی سلامت، مشارکت، اقتدار و امنیت را راهبر‌های مورد تأکید رهبر معظم انقلاب در انتخابات عنوان کرد و افزود: این راهبرد‌ها به نحو احسنت در انتخابات امسال رعایت شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: در مقایسه با انتخابات جهانی در سایر کشورها، انتخابات ما سالم‌ترین و دموکراتیک‌ترین انتخابات است که بدون اجبار و با اراده ملت در سالم‌ترین فضای انتخاباتی برگزار می‌شود.

محسنی با تقدیر از فعالیت مستمر و ارزنده صدا و سیمای کشور در تشکیل ۲۰۰ کانال مخصوص انتخابات در شبکه‌های تلویزیونی بیان کرد: صدا و سیمای مرکز اردبیل در پنج کانال ویژه انتخابات مردم را در شناخت نماینده اصلح به درستی راهنمایی کرد و زمینه را برای تبیین و بصیرت افزایی فراهم کرد.

وی بر ضرورت استمرار گفتگوها، مناظرات و مطالبات در بستر جلسات اتحادیه اصناف و بازاریان اشاره کرد و افزود: بعد از انتخابات باید مناظرات، گفتگو‌ها و مطالبات شروع شود و مردم در فضایی که اتحادیه اصناف فراهم می‌آورد مطالبات خود را تا احصاء نتیجه از نمایندگان پیگیری کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بعد از انتخابات باید تشکل‌ها فعال شوند و مسئولان و نمایندگان منتخب را به میدان آورند و مطالبه کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار