مدیرکل زندان های کرمانشاه از برگزاری جشنواره ورزش کبدی با حضور مسئولان اجرایی و چهره های ورزشی استان در محل زندان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 08 October 2015
مدیرکل زندان های کرمانشاه از برگزاری جشنواره ورزش کبدی با حضور مسئولان اجرایی و چهره های ورزشی استان در محل زندان مرکزی خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها، اژدر اسدبگی با اعلام این خبر افزود: با هدف غنی سازی اوقات فراغت زندانیان براساس تفاهم نامه سازمان زندان های کشور و فدراسیون ورزشی کبدی مقرر شد که ضمن معرفی این ورزش به زندانیان، دوره های مختلف آموزشی و انجام تمرینات این رشته پر تحرک  در بین زندانیان  مرد  تحت نظارت مربیان هیئت کبدی استان  اجرا گردد.

مدیرکل زندان های کرمانشاه در ادامه از عوامل اجرایی برگزاری مسابقات رشته کبدی در زندان مرکزی و حمایت های مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان به ویژه بابا ملکی، کرمی و صیدی قدردانی و برگزاری همزمان این مسابقات در زندان های سراسر کشور را نشانه اهمیت  و توجه به توسعه ورزش کبدی در زندان ها دانست.

 گفتنی است مسابقات کبدی زندانیان استان با شرکت 8 تیم در سالن ورزشی زندان مرکزی کرمانشاه تحت نظارت داوران، پیشکسوتان وقهرمانان ملی ورزش کبدی اجرا و در دیدار نهایی این مسابقات تیم جوانان زندان مرکزی با شکست تیم مرکز 6 مشاوره و روان درمانی  موفق به کسب عنوان قهرمانی  شد.

همچنین مراسم اختتامیه جشنواره کبدی زندانیان با حضور فرامرز موسیوند معاون اصلاح و تربیت زندان های کرمانشاه، الوندی قاضی ناظر، سرهنگ زبیری فرمانده یگان حفاظت، فرزادی مدیر زندان مرکزی، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، اصحاب رسانه، گروه اعزامی از واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان و جمع کثیری از علاقه مندان به رشته ورزشی کبدی برگزار و جوائز تیم های برتر اهداء شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار