استاندار اردبیل گفت: همه داروخانه‌ها و درمانگاه‌هایی که شبانه‌روزی نیستند، می‌توانند به مدت دو هفته ۱۶ ساعت به شهروندان خدمات ارائه دهند.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک اردبیل، سید حامد عاملی صبح امروز در پنجاه و دومین جلسه قرارگاه زیستی شهید سلیمانی در محل سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد کرونا همه داروخانه‌ها و درمانگاه‌هایی که شبانه‌روزی نیستند، می‌توانند به مدت دو هفته ۱۶ ساعت به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی با بیان اینکه سویه جدید امیکرون با انتشار پنج برابری نسبت به دلتا جامعه را تهدید می‌کند، افزود: شاید عده‌ای عادی‌انگاری کنند که این سویه بستری و مرگ و میر پایینی داشته باشد اما طبق نظریه متخصصان احتمال میزان تلفات آن به مثابه پیک‌های گذشته خطرناک باشد و نباید نسبت به موضوع بی‌مسؤولیت و بی‌احساس باشیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه رسانه‌های گروهی وظیفه سنگینی در تنویر افکار عمومی دارند، بیان کرد: متخصصان امر باید با حضور در رسانه‌ها نسبت به حساسیت موضوع، مردم را آگاه کنند.

وی به لزوم مدیریت مراکز دارای تجمع تاکید کرد و گفت: محدودیت هوشمند سطح استان باید نسبت به رنگ‌بندی و به تناسب وضعیت اعمال شود، مردم و دستگاه‌های اجرایی به چارچوب‌های قانون پای‌بند باشند.

عاملی افزایش مراکز تجمیعی را خواستار شد و افزود: تقویت مراکز واکسیناسیون، نظارت بیشتر صنوف، رعایت پروتکل‌ها در مراسم دارای مجوز، پرهیز از دوره‌همی‌ها، اطلاع‌رسانی و هشدار در رابطه با پیک ششم، رعایت دستور‌العمل محدودیت‌ها بر اساس رنگ‌بندی‌ها و از همه مهمتر احساس مسؤولیت نسبت به فرزندان و دانش آموزان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار