۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل وجوه ارائه شده هدفمندسازی یارانه‌ها برای طرح‌های مهم اشتغالزا در استان اردبیل اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 06 December 2021

به گزارش تابناک اردبیل، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان این مطلب در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند اجرایی پرداخت تسهیلات گفت: بانک‌های عامل نیز از منابع داخلی خود به همان میزان جهت حل مشکلات طرح‌ها مشارکت می‌کنند تا سرمایه گذاران در اسرع وقت با تامین منابع لازم پیشرفت مناسبی در کار‌های خود داشته باشند.

یاسر عبداللهی عابد افزود: دستگاههای اجرایی در تکمیل پرونده‌ها جهت ارجاع به بانک‌های عامل به منظور تسهیل و تسریع روند پرداخت تسهیلات تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تکمیل و راه اندازی طرح‌های اشتغالزا در اولویت ما قرار دارد که در حال حاضر ۴۶۶ طرح مهم در حوزه‌های مختلف از قبیل کشاورزی، گردشگری، صنعتی، خدماتی، شرکت‌های دانش بنیان و مشاوره‌های فنی شناسایی و در حال پیگیری قرار گرفته اند و همچنین طرح‌هایی برای کمیته امداد، بهزیستی و آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه رونق اقتصادی، تولید ثروت و کاهش بیکاری از اهداف طرح‌های مورد نظر است گفت: با توجه به اینکه منابع به سختی تامین می‌شود، اما باید طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار