معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از راه‌یابی ۱۴ استاد برتر به جمع دانشمندان ۲ درصد برتر جهان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷ 26 October 2021

داود به انتشار لیست این دانشمندان بر اساس گزارش مشترک دانشگاه استنفورد و انتشارات الزیویر اشاره و اظهار کرد: برای انتخاب لیست دانشمندان برتر اطلاعات پژوهشگران از سراسر جهان در ۲۲ حوزه و ۱۷۶ زیر حوزه که حداقل پنج مقاله علمی به چاپ رسانده باشند، بررسی شده و انتخاب بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد استنادات، h-index، hm-index و میزان خوداستنادی صورت پذیرفته است.
وی افزود: در این لیست از دانشگاه محقق اردبیلی حسین شایقی، عزیز حبیبی ینگجه، مهدی شاهدی اصل، هادی غائبی، یاشار عزیزیان کلاندرق، داود سیف‌زاده، عباس صباحی نمین، عزیز باباپور، سیدمهدی رضوی، سجاد پیرمحمد، حمید حیدرزاده، محمد وجدی، اکبر مهدیلو و فرهاد صادق مغانلو قرار دارند.
به گفته معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این لیست اسامی ۲ نفر از فارغ التحصیلان دوره دکتری دانشگاه محقق اردبیلی مرحومه مهسا پیرهاشمی و سینا فیض‌الله زاده اردبیلی نیز قرار دارد.
یوسف‌زاده کسب رتبه برتر دانشگاه محقق اردبیلی در ادوار مختلف را نیز یادآور شد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با روز آوری به دانش بنیان و به روزترین معلومات علمی جهان هم‌اکنون با دانشگاه‌های برتر دنیا هم‌تراز است.

ارتقای دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه بندی دانشگاه‌های جهان
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از ارتقای این دانشگاه در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان و افزایش تعداد مقالات پر استناد و داغ آن به ۸۳ مقاله در سال ۲۰۲۱ خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار