استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:
استاندار خراسان رضوی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت نهاد های حمایتی برای تسریع در امر واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد گفت: با توجه به افزایش زیرساخت ظرفیت واکسیناسیون استان تا 100 هزار دوز به محض دریافت واکسن تخصیصی در روزهای آتی، دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم جهت تسریع در امر واکسیناسیون را داشته باشند.
کد خبر: ۹۹۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ 02 September 2021

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:
استفاده از همه ظرفیت به گزارش تابناک رضوی، محمد صادق معتمدیان در جلسه کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها از جمله نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، بهزیستی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی وبنیاد برکت در راستای تامین واکسن مورد نیاز برای حاشیه شهر مشهد استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: این موضوع باعث خواهد شد سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مستمر و مرتب در خصوص روند واکسیناسیون و مطالب علمی در مورد آن، تاکید کرد: در این زمینه مرجعیت اطلاع رسانی باید رسانه ملی و نشریات معتبر و رسمی باشد.

معتمدیان در خصوص روند توزیع واکسن در شهرستان های استان تاکید کرد و گفت: در این خصوص باید زیرساخت های لازم از قبل مهیا شده باشد تا مشکلی در صورت تامین واکسن وجود نداشته باشد و مراکز به مرور با تامین واکسن بیشتر، فعال شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش زیرساخت ظرفیت واکسیناسیون استان تا 100 هزار دوز به محض دریافت واکسن تخصیصی در روزهای آتی، دانشگاه علوم پزشکی آمادگی لازم جهت تسریع در امر واکسیناسیون را داشته باشند.


گفتنی است همگام با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی انجام واکسیناسیون برای گروههای هدف در کنار اقدامات کنترل بحران نظیر تامین تجهیزات پزشکی و دارویی برای پیشگیری از مرگ و میر بیماران کرونایی در دستور کار مدیریت استان بوده است.

در همین راستا برای افزایش سهمیه واکسن استان از سوی استاندار خراسان رضوی و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد پیگیری‌های بسیاری انجام شده است.


لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، گزارش آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان یکی از دستور کار های این جلسه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار