شرکت لبنی کاله آمل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده محصولات لبنی در آسیا است واین بانک افتخار دارد و ازطرح‌های توسعه‌ای این شرکت حمایت ویژه می‌کند.
کد خبر: ۹۹۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 01 September 2021

صداوسیما مرکز مازندران، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای شرکت لبنی کاله آمل گفت: بزرگ‌ترین پالایشگاه آب پنیر آسیا در کارخانه لبنی کاله آمل به منظور خودکفایی در تولید مواد پروتئینی لبنی و جلوگیری از خروج ارز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و پشتیبانی هزار میلیارد تومانی بانک صنعت و معدن در آمل ساخته می‌شود.

حسین مهری افزود: شرکت لبنی کاله آمل به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده محصولات لبنی در آسیا است واین بانک افتخار دارد و ازطرح‌های توسعه‌ای این شرکت حمایت ویژه می‌کند.

او گفت: بانک صنعت و معدن پارسال نیز حمایت‌هایی در قالب تسهیلات از طرح توسعه این شرکت انجام داد که شامل حدود هفت هزار و ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بود و همچنین در یک مورد دیگر نیز یک تسهیلات ۱۹میلیون یورویی در اختیار این شرکت قرار داده شد.

مهری افزود: آمادگی داریم در چارچوب ضوابط و مقررات و کفایت سرمایه بانک باز هم به اجرای طرح‌های توسعه‌ای و اشتغالزای این شرکت کمک کنیم.

غنی سازی آب پنیر در کارخانه لبنی کاله آمل

مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت لبنی کاله آمل نیز گفت: یکی از اقدامات مهمی که اخیرا در این مجموعه انجام شد غنی‌سازی آب پنیر است که توانستیم تولید پودر از آب پنیر را از نیم درصد به غنای ۳۵درصد برسانیم و اکنون در پی رساندن این رقم به ۹۰درصد هستیم که برای مصارف درمانی، ورزشی و بیمارستانی کاربرد دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار