استاندار اردبیل با بیان اینکه عملیات زیرسازی راه آهن در مراحل پایانی بوده و ۶۵ کیلومتر از مسیر ریل‌گذاری شده است، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای راه‌آهن اردبیل اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۷۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 27 June 2021

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، اکبر بهنامجو در دیدار با مدیران استانی در اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف مهم ما توسعه‌بخشی به اجرای برنامه‌های ملی و استانی است که به همین منظور در طول یک سال گذشته اعتبارات ملی و استانی قابل توجهی ارائه شده است.

وی با اشاره به این که مبلغ اختصاص یافته به استان اردبیل امسال به 5 هزار میلیارد تومان می‌رسد، گفت: سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان به همین منظور در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه در حال حاضر رشد قابل توجهی یافته و این موضوع در استان اردبیل بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

استاندار اردبیل بیان کرد: امسال یک هزار و 280 میلیارد تومان اعتبار پایه در نظر گرفته شده و 897 میلیارد تومان از این میزان ابلاغ و در بین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

بهنامجو بیان کرد: امسال یک هزار میلیارد تومان از محل فروش اموال مازاد جذب و صرف اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام استان می‌شود که به همین منظور از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم تا نسبت به تسریع اجرای پروژه‌ها با جذب اعتبارات تلاش کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار