اگرچه مردم به خوبی می دانند اما جناب موحد خوب تر می داند آنچه را که تحت عنوان عملکرد یکساله و امضاء طرح های متعددی بعنوان عملکرد از وی نام برده اند نه تنها هیچ دردی را از کهگیلویه بزرگ درمان نکرده و نمی کند بلکه مردم با شنیدنشان سرسام می گیرند !
کد خبر: ۹۶۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ 01 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، با انتشار گزارشی ، موارد بسیار زیادی را به عنوان عملکرد یک ساله این نماینده مجلس عنوان کرد ."موحد عملکرد یک ساله خود را منتشر کرد + تصاویر" 
بی شک این فهرست بلند بالا از گزارش عملکرد برای نماینده ای که همواره در شاخص های قدرتمندی و نفوذ مانند عضویت در کمیسیون ها ، فراکسیون ها یا داشتن ارتباطات گسترده با دولت ، وزرا و یا لابی های معمول ، در رتبه بسیار پایینی از مجلس قرار داشته است ، بیشتر به یک شاهکار شباهت دارد تا یک گزارش عملکرد معمولی ! اما به هر جهت دفتر نماینده اقدام به انتشار چنین گزارش عملکردی نموده که مطلب زیر نقدی بر آن است به امید آنکه تلنگری به این نماینده محترم و مشاورین و دفتر ارتباطات مردی وی باشد و انشاالله سال دوم را از سال اول درس گرفته و پرقدرت تر و چالاک تر ادامه مسیر دهد .
اگرچه مردم به خوبی می دانند اما جناب موحد خوب تر می داند آنچه را که تحت عنوان عملکرد یکساله و امضاء طرح های متعددی بعنوان عملکرد از وی نام برده اند نه تنها هیچ دردی را از کهگیلویه بزرگ درمان نکرده و نمی کند بلکه مردم با شنیدنشان سرسام می گیرند غافل از اینکه بعضاً این طرحها به سرنوشت همان طرح هایی دچار می شود که 20 سال پیش امضاء نموده است. ذر صورتی که اگر این طرح ها را نه فقط جناب موحد بلکه 50 نماینده دیگر هم امضاء نمی کردند به تصویب می رسیدند.
طرح هایی فقط بر روی کاغذ که ناگفته نماند اگر اجرایی شوند صد البته برای حوزه هایی که نماینده نداشتند و حتی برای ایرانیان خارج از کشور نیز سودمند خواهند بود. ( ( 11 حوزه به دور دوم کشیده شد، چند حوزه نماینده شان بر اثر ابتلاء به کرونا مرحوم شدند از جمله عیسی جعفری نماینده مردم شریف بهار و کبودر آهنگ ، یکی مدارکش جعلی، باشت و گچساران را که می دانیم ) پس تفاوت ما با اینها در چیست و در چه باید باشد؟

اما اصل مطلب؛
همگان از موافق و مخالف شعار سید محمد موحد در قبل ار انتخابات را بازگشت عزت دانسته و می دانند که هنوز نه خودش و نه هیاهو گران این شعار پرطمطراق تعریف دقیق و کمترین توضیحی در این رابطه خصوصاً پس از نشستن به کرسی مجلس ارائه نداده اند.!!!
در مصاحبه ای که از وی پخش شد اساس این شعار توخالی را به صراحت تغییر مدیران دانست و گفت : در آن 16 سال هر کهگیلویه ای به هر اداره ای مراجعه می کرد احساس می کرد به خانه اش وارد شده ، اما امروز مدیری که به او ارجاع بدن مشکلاتشون رو، به او مراجعه کنند، از پشتوانه او برخوردار باشند وجود ندارد ما میخوایم اون عزت بر گرده،!!!
ما میخوایم اون جایگاه برگرده]!!!
و دیگر نه خودش پاسخ داد و نه کسی از او سوال کرد که آیا واقعاً ادارات مدیر نداشتند و یا مدیرشان اجنبی بود؟
اما این استراتژی نیاز به شرح دارد که البته در قالب بدون شرح گویاتر است.
اگرچه مجلس شورای اسلامی ظرفیت ، جایگاه ، معدن عظیم و پتانسیل بزرگی است که می تواند فارغ از وظیفه ای که قانون اساسی برای نماینده مجلس مشخص کرده بالاخص در مناطق محروم ، در رفع محرومیت و فراهم نمودن زیر ساخت لازم برای رسیدن به توسعه مؤثر باشد همان رویه ای که آقایان سید علی محمد بزرگواری و سردار عدل هاشمی پور در کنار وظیفه ذاتی خویش برگزیدند ، انجام ( امورات زیر ساختی و عام المنفعه) که پس از آنها عقیم ماند که البته جناب موحد دلیل این امر را همانی است که قبلاً در جلسه زاگرس نشینان مطرح فرمود و شرط آن را حضور در کمیسیون خاص و اثرگذار دانست اما از آن محروم ماند.
لذا آنچه که اکنون در خصوص پروژه ها مطرح است ، از شواهد و قرائن اینگونه به نظر می رسد که در واقع پروژه آبرسانی به 4 شهر تعطیل شد ، آبرسانی به دشت های سوق، بوا و چنگلوا از رودخانه ایدنک تعطیل شد.
سد آبریز 2 تعطیل شد.
آبرسانی به لیکک تعطیل شد.
گاز رسانی ها تعطیل شد.
راهسازی ها تعطیل شد.
باند اضطراری تعطیل شد.
نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک منتقل شد.
اما پتروشیمی فعال است چون قرارداد ساخت آن با پتروپارس در سال 98 منعقد شد.
بنابراین سنگ بنای توسعه ی کهگیلویه بزرگ ریل گذاری شده بود اما آنگونه که همگان انتظار داشتند شم عملکردی و شگرد جناب آقای موحد چیز دیگری است (تغییر مدیران) آنهم مدیران جزء .
اما در همین خصوص هم نکته جالب این است که "آنچه که در آن توفیق کامل داشت اما چرا در گزارش عملکردش نیامد ؟ لابد کسی پاسخگو نخواهد بود!"
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار