مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: شهروندان شهر کرمانشاه در روز تحویل سال ۱۴۰۰، در هر ساعت ۲۴هزار متر مکعب آب مصرف کردند و رکورد زدند.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳ 21 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا "علی مرادی" افزود: در ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ و روز تحویل سال ۱۴۰۰، افزایش مصرف آب در شهر کرمانشاه بیش از پیک مصرف در فصل گرما بود.

وی تصریح کرد: در تابستان ۱۳۹۹ با وجود شیوع بیماری کرونا و گرمای تابستان، میزان مصرف آب در شهر کرمانشاه ۲۰ هزار متر مکعب در هر ساعت بود در صورتی که در هر ساعت از زمان پیک مصرف روز تحویل سال جاری، ۲۴ هزار مترمکعب بوده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در هر ثانیه حدود ۶هزار و۷۰۰ لیتر در ثانیه آب مصرف شده اظهار داشت: مصرف آب در شهر کرمانشاه از ساعت ۸صبح الی ۸ شب سی ام اسفند ماه ۱۳۹۹، بیش از ۲۰۰ هزار مترمکعب بود و پیک مصرف آب توسط شهروندان کرمانشاهی از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به میزان ۹۶هزار مترمکعب بوده است.

مرادی با بیان اینکه حجم مخازن در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه محدود و جوابگو جمعیت یک میلیون نفری کرمانشاه در زمان افزایش بی رویه مصرف نیست اضافه کرد: اگر همشهریان در مصرف آب مدیریت نداشته باشند به طور قطع با شروع فصل گرما دچار افت فشار و یا قطعی آب در برخی از نقاط شهر کرمانشاه خواهیم شد.

وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و دریافت گزارشات مردمی در حوزه آبفا است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار