مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک ۴۱ میلیارد ریالی این نهاد به دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 15 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام،قنبر موسی نژاد به خدمات گوناگون این نهاد به دانشجویان مددجو و نیازمند اشاره کرد و اظهار کرد: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی، پرداخت بدهی تحصیلی، خرید لپ تاپ و پرداخت وام قرض الحسنه از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد به این قشر از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند، افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی حدود ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این دانشجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام پرداخت وام قرض الحسنه تحصیلی به دانشجویان مددجو را از دیگر خدمات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: به همین منظور و با هدف کمک به رفع مشکلات تحصیلی این قشر به دانشجویان واجد شرایط دکترا تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۱۰۰ میلیون ریال و کارشناسی هم ۵۰ میلیون ریال وام پرداخت می‌شود.

موسی نژاد با عنوان اینکه با شیوع بیماری کرونا تحصیلات دانشگاهی عمدتاً به صورت مجازی برگزار شده است، تصریح کرد: به همین خاطر این نهاد با مشارکت خیرین برای تعداد ۱۵۰ دانشجو و دانش آموز نیازمند و عمدتاً فرزندان یتیم و بی سرپرست لپ تاپ خریداری کرده که ارزش این تعداد دستگاه لپ تاب نیز بیش از ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمک‌ها و خدمات این نهاد به قشر دانشجو و دانش آموز مددجو تنها می‌تواند بخشی از نیازهای آنان را جبران کند، تصریح کرد: به همین خاطر این افراد همچنان نیازمند توجه هستند و ما از افراد خیر و نیکوکار در زمینه مشارکت در تأمین نیازهای ضروری آنان دعوت می‌کنیم./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار