مدیر جهاد کشاورزی کامیاران خبر از افتتاح وآغاز عملیات اجرایی ۳۷ پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت در شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 21 August 2020
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران، بهرام کوشکی پنج شنبه مورخ ۱۳۹۹/۵/۳۰ در گفتگو با اصحاب رسانه، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت ۹۹ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به خصوص شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت: هفته دولت، فرصتی است بسیار مناسب تا عملکرد دولت برای مردم به ویژه عملکرد خادمین مردم در بخش کشاورزی بیان شود.
مدیر جهاد کشاورزی کامیاران با بیان اینکه ۲۳ پروژه قابل افتتاح در بخش کشاورزی شهرستان کامیاران در هفته دولت به بخش آب و خاک با اعتباری بالغ بر حدود ۱۷ میلیارد ریال، ۸ پروژه به بخش باغبانی با اعتباری بالغ بر حدود ۲ میلیارد ریال، ۴ پروژه به بخش اجرای طرح جنگل کاری منابع طبیعی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، ۲ پروژه به بخش احداث مزرعه پرورش ماهیان سرد آبی با اعتباری بالغ بر حدود ۱/۵ میلیارد ریال، ۱ پروژه به بخش احداث مزرعه پرورش زالو با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد ریال، ۱ پروژه به بخش احداث و خرید گوسفند داشتی با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و ۱ پروژه به بخش تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اختصاص دارد که به بهره برداری می‌رسد.
وی بیان کرد در این پروژه‌ها از اعتبارات ملی _ دولتی، تسهیلات بانکی و استانی و همچنین آمورده شخصی استفاده شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیارن در ادانه گفت: با بهره برداری از پروژه‌های یاد شده ضمن بهره مندی حدود ۲۰۰ خانوار از خدمات زیر بنایی، زمینه اشتغال ۱۶ نفر به طور مستقیم و زمینه تثبیت اشتغال ۱۰۹ نفر در شهرستان فراهم می‌شود.
کوشکی با بیان این که برنامه‌های متنوعی در هفته دولت به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در این شهرستان برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: تلاش شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا برنامه‌های هفته دولت در بخش کشاورزی شهرستان به نحو شایسته برگزار شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران تجلیل از خانواده شهدا و حضور در گلزار شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی مجازی برای آگاهی بخشی به بهره برداران را از برنامه‌های این مدیریت در هفته دولت بر شمرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار