نایب رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از هتک حرمت به یکی از اعضای شورای شهر از طرف یکی از معاونان شهرداری گفت: توهین به عضو شورای شهر، توهین به مردم است و ما از شهردار انتظار داریم این فرد را به کمیته انضباطی فرا خواند
کد خبر: ۸۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 03 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلا تقوی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل شهری اردبیل اظهار کرد: یکی از اعضای شورای شهر در نطق پیش از دستور خود به عزل و نصب‌های شبانه در شهرداری آن هم در ایام فصل کاری اشاره کرده بود در حالی که چنین امری نه تنها ایرادی ندارد بلکه برای اصلاح امور است.

وی تصریح کرد: چرا اعضای شورای شهر زمانی که شهردار سابق عزل و نصب‌های تأمل‌برانگیزی داشت، سکوت اختیار کرده و ورود پیدا نمی‌کردند در حالی که شهردار جدید برای اینکه از فصل کاری بیشتر استفاده کند دست به برخی تغییر مدیران ضعیف شهرداری زده که این مسئله هیچ ایرادی ندارد.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه شهردار جدید متناسب با سلیقه و روش مدیریتی خود اقدام به جابه‌جایی‌ها و تغییر و تحولاتی کرده است، گفت: اگر شهردار فعلی عزل و نصب‌های شبانه را در فصل کاری در پیش گرفته، جالب است که شهردار سابق در روز روشن این کارو می‌کرد و خود او نیز در بهترین شرایط فصل کاری استعفا داد تا ما یک فصل کاری را مفت و مجانی از دست بدهیم.

تقوی افزود: ما از شهردار جدید اردبیل حمایت قاطع خود را انجام می‌دهیم و بر این باوریم ضعف‌های گذشته باید به سرعت و با مدیران توانمند برطرف شود و اجازه ندهیم تا عده‌ای بتوانند با ضعف مدیریتی خود به مجموعه شهرداری خساراتی را وارد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آنهایی که امروز دغدغه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و اجرای برخی از طرح‌ها را نظیر پل قدس دارند در زمان شهردار سابق هیچ سخنی به میان نمی‌آوردند در حالی که امروز با شرایط بحران درآمدی و مالی شهرداری همه دم از تکمیل پروژه‌ها و به سرانجام رساندن آن دارند.

تقوی اضافه کرد: شهرداری به دلیل مشکلات مالی تنها قادر است کارهای روزمره و پرداخت حق و حقوق کارکنان خود را بدهد در حالی که با بهبود این شرایط امیدواریم وضعیت رو به جلویی را در مجموعه شهرداری شاهد باشیم.

وی با یادآوری اینکه ما براساس قسمی که در پیشگاه قرآن و این ملت بحورده‌ایم در احقاق حقوق ملت و اولی قرار دادن مصالح و منافع شهر و مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، ادامه داد: قطعاً با رعایت عدالت و توزیع متوازن اعتبارات در این راستا حرکت تحول‌آفرینی را انجام می‌دهیم.

تقوی با انتقاد از کسانی که کارکنان شهرداری را با برخی اتهامات ناراحت کرده و اسباب دل آزردگی آنها را به وجود آوردند، اظهار کرد: بنده به صراحت اعلام می‌کنم که کارکنان شریف و توانمند شهرداری و شورای شهر بدون اینکه حلالی را حرام کنند و با توجه به حفظ آبروی خود و مجموعه شهرداری سعی و تلاششان بر ارائه خدمات صادقانه است.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بنده شش سال در شورا حضور دارم و در این مدت کوچکترین تخطی را از کارکنان و پرسنل شهرداری ندیدم جز اینکه این مجموعه خدوم، تلاشگر و پرنشاط در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند.

وی گفت: اصلاً شایسته نیست با این همه تلاش بخواهیم با عناوینی همچون رشوه‌گیری تلاش این کارکنان خدوم را زیر سئوال برده و مدعی ناپاکی پرسنل شهرداری باشیم.

تقوی با انتقاد از هتک حرمت به یکی از اعضای شورای شهر از طرف یکی از معاونان شهرداری افزود: توهین به عضو شورای شهر، توهین به مردم است و ما از شهردار انتظار داریم این فرد را به کمیته انضباطی فرا خوانده و برخورد جدی با چنین رفتارهای نامناسب داشته باشند.

وی به مهلت کم باقی مانده از فصل کاری اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم با دلسوزی تمام همه سعی کنند تا از فرصت باقی مانده به بهترین شکل استفاده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار