مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل از آموزش استاندارد و تولید محصولات کیفی کشاورزی ارگانیک و سالم به زنان کشاوز این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 27 August 2015

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و آموزش استاندارد اردبیل بیانکرد: ارتقاء تولیدات کشاورزی سالم و ارگانیک و نیز دستیابی به محصولات استاندارد از مهمترین اهداف برگزاری این آموزش ها است.

وی با بیان اینکه در این راستا از ابتدای سال تاکنون برای هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش تولیدات کشاورزی سالم ارگانیک ارائه شده است، یادآور شد: زنان کشاورز استان از این آموزش ها که برای اولین بار برگزار می شود، بهره مند شده اند.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با اشاره به همکاری جهاد کشاورزی در برگزاری این دوره های آموزشی استانداردسازی تصریح کرد: تلاش می کنیم این دوره های آموزشی را با همکاری بخش خصوصی تداوم بخشیده و افزایش دهیم.

وی همچنین در خصوص آموزش های مدیران کنترل کیفی در این استان بیان داشت: این آموزش ها به دلیل ارتباط با رشد تولید کیفی کالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

علایی با بیان اینکه افزایش توان علمی مدیران کنترل کیفی موجب حساسیت در تولید با کیفیت کالا می شود، عنوان کرد: در این زمینه و طی چهار ماهه اول سال ۹۰۸ نفر ساعت آموزش و کارآموزی مدیران کنترل کیفی ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۶۲۰ نفر ساعت کارآموزی دانشجویان دانشگاه های مختلف استان در این مدت، از ارائه ۱۵۰ پیشنهاد تدوین استاندارد جهت طرح در کمیته برنامه ریزی خبر داد و افزود: مصمم هستیم مصوبات این کمیته را به تصویب برسانیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار