در جلسه شورای اداری استان اردبیل که با حضور وزیر کار برگزار شد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از روند تخصیص اعتبار به پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه انتقاد کردند.
کد خبر: ۸۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 27 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دولت و به نمایندگی از مجموعه دولت یازدهم در استان اردبیل برای افتتاح برخی از پروژه‌ها و نیز شرکت در جلسات متعدد حضور یافته است.

صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل با حضور برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این جلسه نمایندگان استان اردبیل انتقادهای خود را در رابطه با پروژه راه آهن اردبیل - میانه به علی ربیعی که به عنوان نماینده دولت در استان اردبیل حاضر شده، اعلام کردند.

جلیل جعفری بنه خلخال، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با انتقاد از روند اجرایی پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: امسال برای تکمیل راه آهن قزوین - رشت در حدود 170 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه در مقابل این عدد بسیار ناچیز است.

وی گفت:‌ از لحاظ قدمت و شروع به کار، عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل - میانه زودتر از راه آهن قزوین - رشت شروع شده ولی متاسفانه بعد از گذشت بیش از 11 سال از شروع به کار این پروژه شاهد پیشرفت چشم‌گیر و قابل‌قبولی نبودیم.

مصطفی افضلی‌فرد، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه افزود: پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه یک پروژه مهم و حائز اهیمت برای مردم استان اردبیل است که متاسفانه راه های مختلفی در طول این چند سال برای تأمین اعتبار این پروژه بیان شده ولی عملا شاهد هیچ اقدام مفید در این زمینه نبودیم.

وی تصریح کرد: امسال در حدود 47 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که فعلا مقدار تخصیص یافته از این اعتبار نیز مشخص نیست و پروژه راه آهن اردبیل در بلاتکلیفی است که از دولت انتظار داریم توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

در این رابطه، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان نیز بارها در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل بر روند کند اجرایی این پروژه انتقاد کرده و به اهمیت این پروژه برای مردم استان اشاره کرده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
ای کاش نمایندکان کمی از تعصب ودلسوزی امام جمعه رانسبت به استان ووضیعت اسفبار طرحهای عقیم را داشتند واقعا این نمایندگان باچه روی میخواهند دوباره کاندید شوند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار