فرماندار اردبیل از ثبت 622 اشتغالزایی جدید در سامانه رصد اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 26 August 2015
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل ، جواد زنجانی در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی اردبیل افزود: سال گذشته با همکاری بخش خصوصی زمینه اشتغال برای 2 هزار و 446 نفر فراهم شده که اطلاعات آنها در سامانه به ثبت رسیده و از این بین به 894 نفر تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد.
وی در مورد پروژه های نیمه تمام و تلاش جدی برای فعال کردن این پروژه ها گفت: وضعیت کارخانه پترو آذرشید با 310 میلیون دلار سرمایه گذاری در مرکز استان مشخص شده و با تملک اراضی زمینه اجرایی آن با هدف ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر فراهم خواهد آمد.
وی گفت: کارخانه آرتاویل نیروبازیافت نیز با 130 میلیارد تومان سرمایه گذاری با همکاری خوب شهرداری اردبیل و صاحبان بخش خصوصی در حال به سرانجام رسیدن است که سرمایه گذار تمام تجهیزات و ماشین آلات را به استان حمل کرده است.
فرماندار اردبیل گفت: 12 مجتمع چند منظوره نانوایی نیز در اردبیل راه اندازی شده تا با تنوع پخت امکان رضایتمندی مردم از نان تولید شده فراهم آید.
زنجانی با بیان اینکه مجوز راه اندازی 18 مجتمع چند منظوره نانوایی در حال صدور است ، گفت: با مدیریت مناسب و نظارت های کافی کیفیت نان افزایش می یابد .
وی ادامه داد: در کنار این امر بحث کنترل کیفیت آرد ، تخمیر و استفاده حداقلی از جوش شیرین نیز در دستور کار قرار دارد به طوری که تا 95 درصد استفاده از جوش شیرین در نانوایی های اردبیل به حداقل رسیده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار