علی ده پهلوان از توزیع ۹۰ هزار اصله نهال در ملایر همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: این نهال‌ها شامل صنوبر، اقاقیا، توت، سنجد، زبان گنجشک، سرو، کاج و افرا هستند که در بین ادارات، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم و در نقاط مختلف شهرستان کاشته می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ 02 March 2020
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر از کاشت ۹۰ هزار اصله نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس، ده پهلوان با اشاره به هفته منابع طبعی و روز درختکاری اظهار کرد: شعار امسال «نهالکاری همگانی برای ایرانی سبز» است و برنامه‌ها از ۱۲ اسفند شروع شده و تا ۱۸ اسفندماه ادامه دارد.

وی از توزیع ۹۰ هزار اصله نهال در ملایر همزمان با هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: این نهال‌ها شامل صنوبر، اقاقیا، توت، سنجد، زبان گنجشک، سرو، کاج و افرا هستند که در بین ادارات، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم و در نقاط مختلف شهرستان کاشته می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ملایر با بیان اینکه برنامه‌های زیادی برای هفته منابع طبیعی در شهرستان تداریک دیده شده بود افزود: تعدادی از این برنامه‌ها به دلیل وضعیت موجود بیماری کرونا انجام نخواهد شد.

وی دیدار با قضات و روسای دادگستری شهرستان، دیدار با فرماندار و امام جمعه، شرکت در نماز جمعه در صورت برگزاری و... را از جمله برنامه‌های اداره منابع طبیعی ملایر در هفته منابع طبیعی دانست.

ده پهلوان در ادامه گفت: همزمان با هفته درختکاری یک‌هزار و ۱۰۰ اصله نهال نیز در گلزار شهدا و بام ملایر به نام ۱۱۰۰ شهید ملایر غرس می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه هفته منابع طبیعی فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ درختکاری است خاطرنشان کرد: داشتن شهر و کشوری سبز باعث شادابی، ایجاد هوای پاک و روحیه شاداب در بین جامعه و مردم می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار